וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק ארייטה ודאלאס קייקל זכו בסיי יאנג

19.11.2015 / 8:45

המגיש של שיקגו קאבס וזה של יוסטון, שהתעלו לאורך כל העונה, גרפו את הפרס היוקרתי. הקאבס השלימו טרבל ב-NL, כאשר ג'ו מאדון זכה בתואר מאמן העונה וכריס בריאנט ברוקי העונה. ב-AL, ג'ף באניסטר מטקסס הוא מאמן העונה וקרלוס קוריאה מיוסטון הרוקי

ג'ייק ארייטה שיקגו קאבס זוכה לסטנדינג אוביישן מאוהדי בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, AP
ראוי בהחלט. ארייטה/AP, Charles Krupa

עונת ה-MLB מאחורינו והלילה (בין רביעי לחמישי), הליגה חילקה את הפרסים למצטיינים.

בתואר הסיי יאנג של הנשיונאל ליג זכה, איך לא, ג'ייק ארייטה משיקגו קאבס, שהקדים במרוץ אל התואר את זאק גריינקי וקלייטון קרשאו מהדודג'רס. ארייטה רשם במחצית השנייה של העונה מאזן 1:12 אדיר עם ERA של 0.75 אדיר לא פחות. הוא קיבל 17 מ-30 הבחירות למקום הראשון ו-169 נקודות בסך הכול.

הקבוצה מעיר הרוחות, שנעצרה רק בגמר החטיבה ועדיין מחכה לאליפות ראשונה מאז 1908, השלימה למעשה טרבל, כאשר מלבד ארייטה, ג'ו מאדון זכה בתואר מאמן השנה וכריס בריאנט קיבל את תואר רוקי השנה.

גם בחטיבה השנייה לא נרשמה הפתעה מיוחדת, כאשר מי שזכה בסיי יאנג היה דאלאס קייקל מיוסטון, שהוביל את האמריקן ליג עם 20 ניצחונות. הוא קיבל 22 בחירות למקום הראשון ו-186 נקודות בסך הכול והקדים את דייויד פרייס, שזכה ל-143 נקודות ובירך אותו בטוויטר: "ברכות לדאלאס קייקל על הזכייה. גם אני בחרתי בו ואני חושב שהעיתונאים פגעו בול". גם רוקי העונה הגיע מיוסטון, כאשר קרלוס קוריאה הקדים במרוץ לתואר את פרנסיסקו לינדור, שחקנה של קליבלנד.

את תואר מאמן העונה גרף ג'ף באניסטר מטקסס ריינג'רס, לאחר שהוא הוביל את הקבוצה לזכייה מפתיעה מאוד ב-AL מערב. באניסטר הוא רק המנג'ר החמישי בתולדות הליגה שזוכה בתואר כבר בעונתו הראשונה.

* דטרויט, שמנסה לבנות את עצמה מחדש אחרי עונה מאכזבת, הביאה ממילווקי את המגיש הוותיק פנרסיסקו רודריגז, שסיים את העונה החולפת עם 38 שמירות מ-40 ניסיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully