וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של דאג פלוטי: שני הוריו הלכו לעולמם בהפרש של שעה

18.11.2015 / 23:46

קוורטרבק העבר מסר דרך חשבון הפייסבוק שלו: "אבא שלי היה חולה ומת מהתקף לב בבית החולים ואמי, פחות משעה לאחר מכן, סבלה מהתקף לב פתאומי"

דאג פלוטי שחקן פוטבול לשעבר. AP
אכזרי במיוחד. פלוטי/AP

קוורטרבק העבר המפורסם דאג פלוטי חווה היום (רביעי) טרגדיה יוצאת דופן, כאשר שני הוריו הלכו לעולמו בזה אחר זה, בהפרש של פחות משעה אחת בלבד, שניהם מהתקף לב.

בחשבון הפייסבוק שלו, לצד תמונה של הוריו, כתב פלוטי: "בלב כבד אני מוסר את ההודעה הזו. הבוקר, משפחתי חוותה אובדן טרגי של אביו דיק ואמי ג'ואן. אבא שלי היה חולה ומת מהתקף לב בבית החולים ואמי, פחות משעה לאחר מכן, סבלה מהתקף לב פתאומי והלכה לעולמה. אומרים שאתה יכול למות מלב שבור ואני מאמין לכך.

אני רוצה לכבד את שני ההורים שלי על כל מה שהם נתנו לי ולאחיי ואחותי בחיים. הם תמיד היו שם עבור הילדים שלהם, מהימים בהם אבי אימן אותנו כילדים ואמי מכרה באצטדיון ועד הבוקר. הדבר הכי חשוב ב-56 שנות הנישואין שלהם היה לספק הזדמנויות לילדים שלהם, הם היו הורים וסבא וסבתא מדהימים ושניהם יחסרו למשפחה".

פלוטי בן ה-53 נודע בעיקר בזכות "המסירה", ההייל מרי האגדי שלו שניצח עבור בוסטון קולג' את מיאמי בנובמבר 1984, באחד המשחקים הגדולים בתולדות פוטבול המכללות. בקריירה המקצוענית שלו הוא שיחק בין היתר בשיקגו, ניו אינגלנד, בפאלוו סן דייגו, כמו גם במספר קבוצות CFL.

"המסירה"

  • עוד באותו נושא:
  • דאג פלוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully