וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אסי בלדוט יחמיץ את המשחק נגד הפועל באר שבע

18.11.2015 / 21:50

הקשר הפצוע התקשה לחזור לאימונים ובמועדון ינסו להכשיר אותו לקראת מכבי תל אביב בשבוע הבא. בורלא צפוי להחליפו. סארי פלאח אמור לפתוח במרכז ההגנה יחד עם חדד ומורי

one

בווידאו: תקציר התיקו בין בני יהודה לבני בסכנין מהמחזור הקודם

בני יהודה תנסה להמשיך בשבת את המומנטום הטוב שהיא נמצאת בו, אבל בפתח מחכה לה מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע, אותה היא תארח באצטדיון בהרצליה זכר לעונש הרדיוס שנגזר עליה. הכתומים השיגו שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו במחזורים האחרונים, ויודעים שניצחון נוסף עשוי להעלות אותם לרביעייה הראשונה בטבלה.

מי שלא ייטול חלק במשחק הקרוב הוא הקשר אסי בלדוט, שנפצע במהלך האימון בשבוע שעבר וסובב את הקרסול. אם בתחילת השבוע עוד הייתה מעט אופטימיות לגבי האפשרות שיעלה מהספסל במהלך המשחק החשוב בשבת, הרי שכעת מתברר שבלדוט מתקשה להתאמן וייעדר בוודאות מהסגל של יוסי אבוקסיס. מי שאמור למלא את מקומו הוא הקשר אביעד בורלא.

שחקן בני יהודה, אביעד בורלא. ברני ארדוב
צפוי לפתוח במקום בלדוט. אביעד בורלא/ברני ארדוב

בני יהודה חזרה להתאמן בסגל כמעט מלא אחרי משחקי הנבחרת הצעירה. גל צרויה ישוב לסגל אחרי שהתאושש מהפציעה. אבוקסיס תרגל השבוע באימונים מערך של שלושה בלמים, כאשר התכנון הוא לפתוח עם סארי פלאח במרכז ההגנה לצידם של אביב חדד ודן מורי. איציק עזוז ובן צעירי אמורים להשלים את חוליית ההגנה. שינוי נוסף שמתוכנן הוא חזרתו לשער של דלה איינוגבה שסיים לרצות עונש הרחקה, ויפתח על חשבון איתמר ישראלי.

באשר לכרטיסים למשחק, כ-2,500 כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי באר שבע וכאלף נוספים לשער שבע יועברו גם הם. הנהלת האדומים אמנם דרשה מבני יהודה את שער 1 באצטדיון בהרצליה, אך בשלב הזה הוחלט במועדון שלא להעביר את הכרטיסים לשער 1 למכירה מוקדמת בבאר שבע, וזאת מתוך תקווה שאוהדי בני יהודה יתייצבו למשחק. נכון לעכשיו הבטיחו את מקומם באצטדיון כ-1,500 אוהדים בכתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully