וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן להיפרד? מינסוטה מארחת את גרין ביי במוקד המחזור ה-11

21.11.2015 / 9:30

הווייקינגס, שעלו למקום הראשון ב-NFC צפון עם יתרון משחק על הפאקרס הדועכים, ינסו להנחית מהלומה על היריבה הגדולה. ניו אינגלנד (מול בפאלו במאנדיי נייט) וקרוליינה (נגד וושינגטון) מחפשות לעלות ל-0:10

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Jim Mone, AP
מי יעצור את אדריאן פיטרסון?/AP, Jim Mone

אחרי עשרה מחזורים ב-NFL, שתי קבוצות בלבד נותרו מושלמות, האלופה ניו אינגלנד, שתארח במאנדיי נייט את בפאלו וקרוליינה, שתפגוש את וושינגטון. אטלנטה מחכה לאינדיאנפוליס, דנבר נטולת פייטון מאנינג אצל שיקגו, טוני רומו חוזר וישחק עם דאלאס במיאמי ובמוקד הסדרה השנייה, מינסוטה וגרין ביי בקרב גדול על ה-NFC צפון. גם הסאנדיי נייט יספק פינוק: אריזונה נגד סינסינטי.

seperator

20:00:

דטרויט (7:2) - אוקלנד (5:4)

איכשהו, אחרי שבעה הפסדים בשמונה משחקים, הליונס יצאו דווקא מלמבו פילד עם ניצחון, הראשון שלהם שם מאז 1991. דטרויט שוב עשתה הרבה יותר מדי טעויות, אבל ההגנה שלה נראתה טוב מול ארון רוג'רס ותנסה להמשיך את הקו נגד דרק קאר, שסבל ממשחק רע בהפסד הביתי למינסוטה, הפסד שהחזיר את הריידרס למאזן שלילי. כדי שהעונה לא תתחיל לברוח לאוקלנד, היא חייבת לחזור מעיר המכוניות עם הניצחון.

אטלנטה (3:6) - אינדיאנפוליס (5:4), FOX

שתי קבוצות שחוזרות משבוע החופש למשחק מפתח עבור שתיהן. הפאלקונס, עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים, רואים את הווילד קארד מתחיל לחמוק מהם. הקולטס, שקטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון גדול על דנבר, מנסים לשמור על המקום הראשון ב-AFC דרום ולשם כך, צריכים קודם כל להתייצב על מאזן חצוי. כדי שזה יקרה, ההגנה תהיה חייבת לבלום את מאט ריאן, שמוביל את ההתקפה האווירית החמישית בטיבה בליגה ואילו ההתקפה תיאלץ להסתדר למרות חסרונו של אנדרו לאק הפצוע. מחליפו, מאט האסלבק, במאזן 0:2 העונה עד כה.

יוסטון (5:4) - ניו יורק ג'טס (4:5)

גם האופטימיים שבאוהדי הטקסאנס כנראה לא חלמו להגיע למשחק הזה אחרי ניצחון חוץ בסינסינטי, אבל זה בדיוק מה שקרה. יוסטון הציגה, סופסוף, את ההגנה עליה חלמה ושיתקה לחלוטין את הבנגאלס. ההתקפה לעומת זאת, איבדה את בריאן הוייר וטי ג'יי ייטס, שנכנס למשחק באוהיו ומיד עזר להכריע אותו, ינסהל שמור על המומנטום. הסילונים יודעים שהם פוגשים את אחת היריבות בקרב על הווילד קארד ומגיעים עשרה ימים אחרי ההפסד הביתי המאכזב לאקס רקס ריאן ובפאלו. המאזן שלהם מול יוסטון עד היום עומד על 1:5, אבל ההפסד היחיד הגיע במפגש האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. Thomas B. Shea, GettyImages
הגנת יוסטון לפתע הופיעה בסינסינטי. וואט/GettyImages, Thomas B. Shea

פילדלפיה (5:4) - טמפה ביי (5:4)

האיגלס נבלמו בשבוע שעבר עם הפסד ביתי מאוד מאכזב למיאמי, שמנע מהם להתקדם ב-NFC מזרח במאבק על פסגת הבית. לעומתם, הבאקנירס גירדו בשיניים ניצחון ביתי מכוער מול דאלאס והם לא רחוקים מהמאבק על הווילד קארד פתאום. אם טמפה באמת רוצה ללכת קדימה, היא חייבת לקבל הרבה יותר מההתקפה שלה, שם ג'יימיס ווינסטון עשה כמה צעדים אחורה במחזור האחרון.

שיקגו (5:4) - דנבר (2:7)

ג'ון פוקס, מאמן הברס, פוגש את הקבוצה איתה הגיע לסופרבול לפני שנתיים, קבוצה שנמצאת כרגע בצרות רצינית. הברונקוס ספגו בשבוע שעבר הפסד שני ברציפות, תבוסה ביתית מול קנזס סיטי, אחרי שפייטון מאנינג רשם את אחד המשחקים הגרועים אי פעם. לא שלו, בכלל. השבוע, הפציעות כבר הכריעו את פייטון והוא לא ישחק, כאשר מחליפו ברוק אוסווילר, שמסר ל-305 יארד לאורך כל הקריירה שלו, ינסה איכשהו לצאת בשלום מסולג'ר פילד, כאשר ההגנה תהיה חייבת להיות בשיאה. שיקגו מצדה, המשיכה את התקופה הטובה שלה ורשמה ניצחון שני ברציפות, 13:37 מוחץ בסנט לואיס ופתאום, היא לא כל כך רחוקה מגרין ביי.

בולטימור (7:2) - סנט לואיס (5:4)

מפגש בין שתי קבוצות שרוצות לשכוח מאירועי המחזור האחרון. אצל הרייבנס, העונה הרעה הפכה לאיומה עוד יותר עם הפסד ביתי לג'קסונוויל אחרי טעות מזעזעת של אלביס דומרוויל בשנייה האחרונה. אצל הראמס מדובר בתבוסה הביתית נגד שיקגו, כאשר אף חלק של הקבוצה לא תיפקד. החלק המרכזי שלא עבד, ניק פולס, יורד לספסל ואת תפקיד הקוורטרבק יקבל השבוע קייס קינום. למרות כל הצרות של הרייבנס, עדיין מדובר באחת מקבוצות הגנת הריצה הטובות בליגה והם יקוו לבלום את טוד גרלי.

טוד גרלי סנט לואיס ראמס. Billy Hurst, AP
בלי פולס, עם גרלי. הראמס יתאוששו?/AP, Billy Hurst

מיאמי (5:4) - דאלאס (7:2), METV

טוני רומו חוזר, אבל כנראה שמאוחר מדי. הקאובויס המשיכו בקריסה שלהם עם שש נקודות והפסד שביעי ברציפות, הפעם בטמפה ביי והעונה הזו כמעט בוודאות אבודה, אלא אם רומו יצליח לעשות קסמים. עבור הדולפינס המצב שונה לחלוטין והניצחון בפילדלפיה החזיר אותם למאבק על הפלייאוף, שהופך ליותר ויותר צפוף. מיאמי ניצחה העונה רק פעם אחת משלושה משחקי בית והיא חייבת את תמיכת הקהל שלה כדי להשאיר מאחור את הקאובויס.

קרוליינה (0:9) - וושינגטון (5:4)

הפנת'רס שמרו בקלות בטנסי על המאזן המושלם, כאשר ההגנה וקאם ניוטון מספקים עוד משחק מצוין. קשה לראות איך הרדסקינס, שמחזיקים במאזן 4:0 בחוץ העונה, הם אלה שעוצרים את המכונה המשומנת משארלוט. יחד עם זאת, וושינגטון מגיעה אחרי משחק גדול של קירק קאזינס, שעם ארבעה טאצ'דאונים תפר 47 נקודות על הראש של ניו אורלינס והשאיר את הקבוצה חזק במאבק על ה-NFC מזרח.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Chuck Burton, AP
עוד שבוע מושלם לניוטון והחבורה?/AP, Chuck Burton

23:05-23:25:

סן דייגו (7:2) - קנזס סיטי (5:4)

הצ'יפס סיפקו הפתעה גדולה בשבוע שעבר, כאשר התעללו בפייטון מאנינג בדנבר, השאירו אותו על האפס והשיגו ניצחון שהכניס גם אותם חזק אל המאבק על הכרטיס לפלייאוף. אלא שלמרות המשחק המעולה של ההגנה במייל היי סיטי, ההתקפה שוב קרטעה, כאשר רק כמה מהלכים טובים של צ'רקנדריק ווסט יצרו פער שהספיק לניצחון קל. בסן דייגו, אחרי חמישה הפסדים רצופים, בעיקר מקווים שהעונה המסויטת תסתיים במהרה וחוזרים משבוע החופש בתקווה לעצור את הרצף הכואב. המאזן בין הקבוצות עד היום? 54:1:55 צמוד לטובת הצ'ארג'רס.

מינסוטה (2:7) - גרין ביי (3:6), FOX

ה-משחק של השבוע. משום מקום, הווייקינגס מובילים את ה-NFC צפון ביתרון משחק על פני הפאקרס. לפי הכושר של שתי הקבוצות כרגע, זה בהחלט עשוי להפוך ליתרון שני משחקים. מינסוטה תנסה להתגבר על השדים של השנים האחרונות ולרשום בסך הכול את ניצחונה השני על גרין ביי ב-12 המפגשים האחרונים. המארחת במאזן מושלם בבית ועם חמישה ניצחונות רצופים כרגע, בעוד האורחת נראית נורא בשבועות האחרונים וכבר רשמה שלושה הפסדים רצופים, כאשר בשניים וחצי מתוכם ארון רוג'רס לא פגע בכלום. זה יכול להיות משחק של עונה עבור השתיים הללו.

סיאטל (5:4) - סן פרנסיסקו (6:3), METV

מי חלם שהסיהוקס, אלופי ה-NFC בשנתיים האחרונות, יגיעו למחזור ה-11 עם יתרון של משחק אחד בלבד על פני היריבה הגדולה שלהם, שבפגרה התפרקה כמעט לחלוטין? אבל זה בדיוק המצב, אחרי שסיאטל הפסידה בפעם השנייה העונה בבית שהיה לה למבצר בשנים האחרונות. הסיהוקס התפרקו הגנתית מול אריזונה ולמרות שחזרו מפיגור ענק ליתרון, הבעיות שלהם המשיכו לצוץ. אולי המפגש נגד הניינרס יעיר את החבורה של פיט קארול, שמתחילה לראות איך הפלייאוף בורח לה. סן פרנסיסקו ניצחה את אטלנטה במשחקה האחרון ואז נחה שבוע, אבל בחוץ העונה היא 4:0. סיאטל ניצחה את כל ארבעת המפגשים האחרונים, כולל 3:20 בחוץ העונה. קולין קפרניק נשלח לרשימת הפצועים בשל פגיעה בכתף. הוא יעבור ניתוח ולא יחזור לשחק עוד העונה. בליין גאברט ימשיך לפתוח.

שחקן סיאטל סיהוקס ריצ'רד שרמן. Jamie Squire, GettyImages
הסיהוקס חייבים ניצחון. ריצ'רד שרמן/GettyImages, Jamie Squire

אריזונה (2:7) - סינסינטי (1:8), בין ראשון לשני, 3:30, ספורט 5 ו-FOX

משחק נהדר יסגור את יום ראשון. הקרדינלס מגיעים אחרי הניצחון הגדול בסיאטל, הבנגאלס אחרי ההפסד הביתי המביך ליוסטון, אבל הם עדיין במאזן מצוין. כל קבוצה, בחטיבה שלה, מנסה להשיג את שבוע החופש והמפגש הזה צפוי לספק ניצוצות. הבנגאלס סופגים הכי מעט נקודות בליגה (16.9), הקרדינלס שמים הכי הרבה (33.6). הבנגאלס מעולם לא ניצחו, בשלושה ביקורים אצל הקרדינלס (הראשון עוד היה בסנט לואיס).

ניו אינגלנד (0:9) - בפאלו (4:5), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

העונה המושלמת של האלופה נמשכה, בקושי רב, עם ניצחון על הבאזר בניו יורק מול הג'איינטס, ניצחון שהיה ה-12 ברציפות של הפטריוטס. ההפסד האחרון של ניו אינגלנד היה במשחק חסר חשיבות במחזור הסיום של העונה שעברה, בבית מול הבילס, שניצלו אז עד תום את העובדה שבריידי שיחק רק בפתיחה. העונה, כאשר שתי הקבוצות נפגשו בצפון-מערב ניו יורק, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, שינסה להסתדר ללא ג'וליאן אדלמן הפצוע, כבר עשה את מה שהוא עושה לאורך כל הקריירה והחטיף ליריבה החביבה עליו ולרקס ריאן. אותו ריאן ניצח בשבוע שעבר את האקסית ניו יורק ג'טס בחוץ וחזר למאזן חיובי ועם הוא והקבוצה שלו ידהימו בפוקסבורו, הדרך שלהם לפלייאוף תהיה הרבה יותר נוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully