וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "אי אפשר להגיד 'לא' למכבי תל אביב"

17.11.2015 / 17:25

מאמנה החדש של מכבי תל אביב הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית. ההתרגשות ("מדובר בקבוצה מיוחדת, זה צעד קדימה עבורי"). הבעיות ("ננתח אותן ונטפל בהן"), המטרות ("לזכות בכל התארים כמובן") והשינוי: "מאמין בהגנה אחרת לגמרי. אנסה להרים את השחקנים ולשנות את המצב"

קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של ז'אן טבק

למכבי תל אביב יש מאמן חדש. ז'אן טבק שמו. הקרואטי נחת היום (שלישי) בישראל והוצג במסיבת עיתונאים חגיגית שערכה הקבוצה.

"כדורסל עבורי הוא דרך חיים", אמר טבק. "כולם יודעים באירופה מי זאת מכבי תל אביב. זו קבוצה מיוחדת, אני גאה מאוד ומדובר בכבוד גדול עבורי שמועדון כל כך גדול בחר דווקא בי כמאמן ראשי. כשקבוצות בסדר גודל זה, דוגמת מכבי תל אביב, ברצלונה, ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה ופנאתינאיקוס קוראות לך, אתה לא אומר לא. עבורי מדובר בצעד קדימה".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נרגש. טבק/קובי אליהו

טבק התייחס לבעיות: "אם לא היו כאלו לא הייתי מגיע. צפיתי במשחקים של הקבוצה, אבל זה לא מספיק. בשביל להבין את הבעיה לעומק אשוחח עם אנשים מסביב למועדון - אנשים מהצוות המקצועי והשחקנים כמובן. לאחר מכן ניתן יהיה לנתח זאת טוב יותר. כשצפיתי בווידאו, הדבר הראשון שנגלה אל העין הוא הבעיות המנטליות. אנחנו צריכים להעלות להם את הביטחון וצריכים לעשות את הדברים פשוטים יותר. בהתקפה נצטרך לפשט את המשחק ולרווח אותו. הפילוסופיה שלי בנוגע להגנה שונה לגמרי ממה שהיה פה עד עכשיו. לי יש את הרעיונות שלי".

הקרואטי הוסיף: "הציפיות במכבי תל אביב תמיד הכי גבוהות, הקבוצה תמיד רוצה לזכות בכל התארים. המטרה הראשונה שלנו כמובן היא להעפיל לטופ 16. ננסה לבצע שינוי מנטלי, להרים את השחקנים ולהוציא את הקבוצה לדרך חדשה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק, עם עוזרו אבי אבן. קובי אליהו
הצמד החדש. טבק עם אבי אבן/קובי אליהו

על הקשר שלו עם השחקנים אמר המאמן: "אני בן 45 ואני מתעסק בכדורסל מאז שאני בן 14, אתם יודעים שאני מגיע מבית הספר לכדורסל של ספליט. הרבה מאוד שמות גדולים הגיעו מהאקדמיה הזו, אבל בדבר אחד אני שונה מהאחרים. עזבתי את קרואטיה כשהייתי בן 22. עברתי בארה"ב, בטורקיה ובליטא ובהרבה מקומות. מצד אחד אני לא מתפשר על המגרש ועל פילוסופיית המשחק. מצד שני אני חושב שצריך להקשיב לשחקנים ומצד אחד להיות קשוח איתם על המגרש ומחוץ למגרש. כל בעיה שיש להם זה לא משנה אם זה על המגרש או מחוצה לו. בשבילי כשחקן לא הייתה לי בעיה שהמאמנים שלי דרשו ממני 100 אחוז".

על ניקולה וויצ'יץ': "אביו של אשתי היה המנטור שלו. הוא הגיע ממקום קטן שבו נמצא אחיה של אשתי. כשעזבתי את קרואטיה הפעם היחידה שפגשתי את ניקולה הייתה באליפות אירופה בטורקיה. אני מכיר אותו יותר מבחינה אישית ופחות מבחינה מקצועית". על דרגאן בנדר: "אני לא אוהב את המשפט "לתת הזדמנות". אם הוא יראה לי שהוא מוכן לתת לי מה שהוא אמור לתת לי הוא ישחק. אם הוא לא ייתן לי מה שהוא צריך לתת לי הוא לא ישחק, פשוט ככה".

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק, עם עוזרו אבי אבן. קובי אליהו
מרגיש את הפרקט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully