וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר חושש מוועדת המשמעת של בית"ר ירושלים: "לא אעמוד בעוד קנס"

17.11.2015 / 11:54

אחרי העונש שספג מביהמ"ש, הקשר יעמוד גם לוועדת משמעת בקבוצתו: "ספגתי כבר עונש של 50 אלף ש"ח, זאת הפרנסה שלי". בסביבתו הוסיפו: "נקווה שזה ייגמר באזהרה". אצילי לא צפוי לפתוח נגד עכו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: קלאודמיר בבית המשפט

קשר בית"ר ירושלים קלאודמיר פריירה יעמוד מחר (רביעי) בפני וועדת משמעת של המועדון בעקבות פרשת הנהיגה בשיכרות. כזכור, פריירה נעצר על ידי המשטרה לפני עשרה ימים לפנות בוקר כאשר הוא בגילופין ולאחר מספר דיונים, הוחלט כי השחקן ייקנס ב-50 אלף ש"ח ורשיונו יישלל ל-56 חודשים.

כעת, השחקן חושש כי גם בית"ר תקנוס אותו ונציגיו העבירו מסר דומה לראשי המועדון. השחקן נשמע לא רגוע בימים האחרונים ואמר: "עזבתי את פורטוגל ובאתי לכאן קודם כל בשביל הפרנסה. עשיתי טעות ואני משלם עליה גם הרבה כסף וגם השפלה ופגיעה בשם שלי. ספגתי כבר קנס של 50 אלף ש"ח, אני לא יכול לספוג יותר".

בסביבתו של השחקן הוסיפו ואמרו: "אלי טביב אוהב את קלאודמיר ולא ירצה לפגוע בו, אך עדיין ברור שבית"ר לא יכולה לעבור על המקרה לסדר היום. נקווה שזה ייגמר באזהרה ועל תנאי אך לא בקנס. קנס יגרום לו להיות מרוסק, הוא עדיין לא התאושש ממה שקיבל בבית משפט ומכל האירועים מסביב".

שחקני בית"ר ירושלים, קלאודמיר פריירה, עומר אצילי. קובי אליהו
חושש. קלאודמיר/קובי אליהו

שחקני הקבוצה נהנים היום מיום חופש ומחר יחזרו להתאמן לקראת המשחק מול הפועל עכו ביום ראשון. עומר אצילי הפצוע ינסה לחזור לעניינים לקראת סוף השבוע, אך הסיכויים שיפתח בהרכב קלושים וההערכה היא כי במקרה הטוב יהיה על הספסל. בבית"ר חוששים לקחת סיכון וכל עוד השחקן לא ירגיש כי החלים במאה אחוז הוא יזכה למנוחה. במקרה שאצילי ייעדר, מי שצפוי לפתוח במקומו הוא דובב גבאי. גם דן איינבינדר נטש אתמול את האימון עקב רגישות בשריר, אך צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון.

בבית"ר יודעים כי עכו תגיע להסתגר ומתכוונים לעבוד בעיקר על הצד המנטאלי לקראת המשחק. אגב, באימון אתמול חש חסוס רואדה כי חלק מהשחקנים אינם מתאמנים כראוי והחל להתעצבן. בבית"ר הסבירו כי השחקן רק מתחיל ללמוד אנגלית ופערי השפה מביאים לכך שלעתים הוא מגיב בעצבנות במקום לתקשר.

פאבלו דה לוקאס חזר אתמול לאימונים, אך ייקח לו עוד מספר שבועות עד שיחלים מהקרע בשריר. משחק החוץ מול מול מכבי פתח תקוה בעוד כשבועיים צפוי להיערך בנתניה עקב השיזרוע במושבה.

שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי. יוסי ציפקיס
עדיין בספק. אצילי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully