וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטס עתיד: טי ג'יי ייטס ויוסטון הדהימו בסינסינטי

17.11.2015 / 8:09

הטקסאנס איבדו את בריאן הוייר שספג זעזוע מוח, אך כמו בפלייאוף 2011, מחליפו ייטס גבר על הבנגאלס, כאשר בעזרת הגנה מעולה יוסטון יוצאת מאוהיו עם 6:10 מפתיע ומחסלת את העונה המושלמת של יריבתה. פייטון מאנינג לא ישחק בראשון, ניק פולס יורד לספסל, רוב ריאן פוטר

טי ג'יי ייטס יוסטון טקסאנס. AP
מאיפה אתה באת? ייטס/AP

סינסינטי (1:8) - יוסטון (5:4) 10:6

לכו תבינו את הליגה הזו. יוסטון הבינונית ומטה, שחטפה העונה מלא מעט קבוצות, הצליחה לנצח דווקא את הבנגאלס המושלמים עד כה, דווקא בחוץ.

ההגנה של הטקסאנס הייתה במיטבה והזכירה את העבודה שעשתה מול אנדי דלטון וסינסי בשני ניצחונות הפלייאוף, בסיבוב הראשון של 2011 ו-2012. מי שעוד הזכיר את אותו ניצחון מ-2011 היה לא אחר מאשר טי ג'יי ייטס.

אז הוא היה קוורטרבק צעיר ואלמוני, שנזרק למערכה בגלל פציעות ואילו הלילה, ייטס, שרק לאחרונה הוחתם כמחליף במקום ריאן מאלט ששוחרר בשל בעיות משמעת, נכנס למגרש אחרי שבריאן הוייר ספג זעזוע מוח. בדרייב הראשון שלו, ייטס רשם מסירה מנצחת ל-22 יארד לדיאנדרה הופקינס, שסיפק תפיסה אדירה ביד אחת לטאצ'דאון היחיד במשחק, 14:20 לסיום, כאשר עד לאותו רגע נרשמו רק שערי שדה, כולם במחצית הראשונה.

ייטס סיים עם 69 יארד וטאצ'דאון, הוייר עם 123 ואיבוד ואילו דלטון נעצר על 197 ואיבוד במשחק נפל. רק שתי קבוצות, קרוליינה ב-NFC וניו אינגלנד ב-AFC נותרו מושלמות כעת.

seperator

עוד חדשות מהליגה:

* פייטון מאנינג, שסובל מכמה פציעות (סבל מהן עוד לפני משחק האימים מול קנזס סיטי ביום ראשון) וביניהן קרע חלקי בגיד ברגל שמאל, לא ישחק נגד מאמנו לשעבר ג'ון פוקס ושיקגו, במחזור הקרוב. ברוק אוסווילר יפתח על חשבונו.

* אחרי עוד התבזות הגנתית בדמות הפסד 47:14 לוושינגטון, ניו אורלינס פיטרה את מתאם ההגנה שלה, רוב ריאן.

* ניק פולס, שהיה גרוע בהפסד של סנט לואיס 37:13 לשיקגו ובכלל, לא ממש מבריק העונה, יירד לספסל ואת מקומו יתפוס מול בולטימור במשחק הקרוב קייס קינום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully