וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לפנות לאיתי שכטר. גורם: "קבוצות לא ישלמו על סטויקוביץ'"

16.11.2015 / 8:51

האדומים העבירו מסר לחלוץ מכבי חיפה, אך ימתינו להחלטות לגביו, תורג'מן לא יעזוב מיוזמתו. גורם על השוער: "בסרביה לא יכולים לשלם את שכרו ודמי העברה". שוער ארגנטינאי עשוי להגיע להתרשמות

one

הפועל תל אביב תפנה לאיתי שכטר אם יעזוב את מכבי חיפה. מסר ברוח הזו הועבר למקורבי השחקן, זאת בעקבות הפרסומים בשבועות האחרונים על אפשרות שיעזוב. שכטר עצמו עדיין לא קיבל רמזים מהנהלת המועדון לגבי עתידו, וכך גם ידין שהוחלט לתת לו אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. מתוך שיחות שהתקיימו בין קברניטי המועדון, היה אמור אחד מהם לעזוב כבר לפני כשבועיים, אך בסופו של דבר החליטו במכבי חיפה לבצע את המהלך במועד סמוך יותר לחלון, על מנת שלא לפגוע בשחקנים.

השניים, יש לציין, לא מתכוונים לוותר על שכרם אם יעזבו. כפי שפרסמנו בימים האחרונים, מספר שחקנים נוספים על הכוונת בניהם שובל גוזלן ואייל משומר. מועד ההעברות בישראל ייפתח העונה מעט מאוחר, ב-6 בינואר, וזאת הסיבה שבגללה בחיפה עדיין לא נפגשו עם השחקנים. רוני לוי ויעקב שחר כבר החלו בשיחות בעניין ובשלב מאוחר יותר אמורה לצאת הודעה בעניין. אלון תורג'מן לא מתכוון לעזוב מיוזמתו.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר, לפני שחקן הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. קובי אליהו
עדיין לא קיבל רמזים מהנהלת המועדון לגבי עתידו. איתי שכטר/קובי אליהו

לא כולם במכבי חיפה אהבו את הציטוטים האחרונים של ולדימיר סטויקוביץ'. אתמול סיפרו שחקנים שלא לייחוס כי "אם היינו מדברים על עזיבה בכלי התקשורת, הדין היה שונה". בניגוד לאוברניאק, שקיבל אישור להתראיין, סטויקוביץ' צוטט מספר פעמים בנוגע לעתידו וההערכה היא שמדובר במסר שנועד לזרז את הפגישה בנוגע לשדרוג החוזה. גורם בקבוצה אמר אתמול: "לא ברור על מה המהומה. פרטיזן לא יכולה לשלם לו את הסכומים שהוא מרוויח במכבי חיפה. אם הוא רוצה עוד שדרוג, איזו סיבה יש לו ללכת? הוא שוער ענק, אבל יש קבוצה בסרביה שתשלם את שכרו? אז בטח לא דמי העברה בגובה מיליון יורו. לא נשחרר אותו בחינם ולא נשחרר אותו בכלל". בחיפה שמעו אתמול מהשוער כי הוא מתכוון להישאר, מה שהרגיע מעט את הרוחות. אחד השחקנים אמר הלילה: "הוא אמר שהוא נשאר? בוא נראה כמה זמן הוא יחזיק עד הציטוט הבא".

בינתיים, בצל הדיבורים על עתידו של סטויקוביץ', לוואלה ספורט נודע כי המועדון עשוי לזמן שוער יהודי ארגנטינאי להתרשמות במועדון. מדובר במרטין פרלמן (30) מקבוצת חובנטוד אונידוס, שאת מועמדותו בדקו לאחרונה גם מכבי תל אביב והפועל חיפה.

היום תשוב הקבוצה להתאמן, כשאז יתברר מה מידת כשירותו של יוסי בניון למשחק מול הפועל תל אביב. טאלב טואטחה כשיר וההערכה היא שיפתח בהרכב. שמעון אבוחצירה ישוב בעוד כשבועיים להתאמן לאחר שקיבל אישור רפואי לכך. הקשר רן אבוקרט עזב את השיקום אצל בוקי ירון והצטרף למרפאה של מכבי חיפה. הוא מקווה לחזור בחודשים הקרובים למגרשים, אם כי עדיין לא ברור האם יוכל לעשות זאת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו בביצועיו של השוער מרטין פרלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully