וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשינו לכם רע? ג'קסונוויל וטנסי יפתחו את המחזור ה-11

19.11.2015 / 8:40

ה"קרב" בין שתי נועלות ה-AFC דרום יוציא לדרך את המחזור, כאשר הג'אגוארס, אחרי הניצחון הדרמטי בבולטימור, יכולים להיצמד בראשות הבית לאינדיאנפוליס (שישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD)

אלן הרנס שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Tim Ireland, AP
שבעה משחקים רצופים עם טאצ'דאון לאלן הרנס/AP, Tim Ireland

ג'קסונוויל (6:3) - טנסי (7:2), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

הגאון ב-NFL ששיבץ את המשחק הזה לחמישי בערב צריך לקנות לעצמו ארגז גדול, לשים בו את החפצים וללכת הביתה. וברצינות, מי שיישאר לראות את המשחק הזה אל תוך הלילה הוא כנראה אוהד שרוף במיוחד.

ג'קסונוויל דווקא באה במצב רוח מצוין. השטות של אלביס דומרוויל סידרה לה ניצחון בשנייה האחרונה בבולטימור ואיכשהו, היא במרחק משחק אחד בלבד מאינדיאנפוליס, שיושבת במקום הראשון בבית ה-AFC דרום. אלן הרנס ינסה להאריך את הרצף שלו, שעומד על שבעה משחקים עם טאצ'דאון אחד לפחות.

הטייטאנס לעומת זאת, חזרו לסורם וחזרו להפסיד, כאשר אחרי הניצחון הגדול בניו אורלינס, הם חטפו מקרוליינה ביום ראשון ושוב שקועים בקרקעית הבית.

הקבוצות הללו נפגשו עד היום 41 פעמים, כולל מפגש פלייאוף בודד בינואר 2000, כאשר המאזן עומד על 18:23 לטובת טנסי. בכל אחת משש העונות האחרונות, כל קבוצה ניצחה פעם אחת את יריבתה והפסידה לה פעם אחת. הגומלין ביניהן העונה ייערך בעוד שבועיים וחצי בלבד, בג'קסונוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully