וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סנפורד יתאמן תחת מאמן נבחרת בריטניה

15.11.2015 / 22:13

האצן הבכיר של ישראל, שכבר הבטיח את מקומו בריו, ישהה בחצי השנה הקרובה בחו"ל ובחודשים הקרובים יתאמן תחת לויד קויאן, מאמנה של סגנית האלופה האולימפית אורוגו. בהמשך הוא ישהה בארה"ב

דונלד סנפורד. יוסי ציפקיס
יתאמן תחת מאמן בריטי. סנפורד/יוסי ציפקיס

דונלד סנפורד משנה כיוון: מדליסט הארד מאליפות אירופה מציריך (2014), שכבר הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו, החליט לרכז את המאמצים שלו לקראת האולימפיאדה ובחצי השנה הקרובה הוא יתאמן בחו"ל. סנפורד המריא היום (ראשון) לאנגליה ובמהלך החודשים הקרובים הוא יתאמן עם אחד השמות הבולטים באתלטיקה העולמית, מאמן נבחרת בריטניה לויד קואן.

קואן הבריטי הוא אתלט עבר שהתמקד בעיקר ב-110 ו-400 משוכות, אבל אחרי הפרישה שלו הוא החל בקריירת אימון ובין השמות הבולטים שנמצאים תחת ידיו נמצאת הבריטית כריסטין אורוגו, האלופה האולימפית מבייג'ינג ב-400 מטר שבלונדון זכתה במדליית הכסף. השידוך בין השניים נוצר בזמן שסנפורד השתתף בגביע הביניבשתי, וכעת האצן האמריקאי החליט להתכונן לעונה החדשה באמצעות קואן המנוסה.

אחרי כחודשיים עד שלושה בבריטניה, יעבור סנפורד להתאמן בארצות הברית תחת מאמנו האמריקאי טרבור גרין. חשוב להדגיש כי גם בשנים קודמות סנפורד נהג לטוס לחו"ל כחלק מההכנה לעונת האולמות, אך בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם ההכנה הזו מתמקדת כמעט כולה בשהייה בחו"ל.

יש לציין כי גם אתלטים בכירים נוספים עתידים לקיים מחנות אימון שונים, אך הם אמורים להתחיל בהכנות רק בחודש הבא, כאשר דימיטרי קרויטר ייצא ב-8 בדצמבר למחנה וסגנית אלופת העולם, חנה קנייזבה-מיננקו תחל את המחנה שלה יום קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully