וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לא יודע איפה הראש שלנו היה, אבל הוא לא היה פה"

15.11.2015 / 21:57

מאמן הפועל ירושלים היה מאוכזב מיכולת קבוצתו בהפסד לנהריה: "לא באנו למשחק הזה עם האנרגיות הנכונות והגישה הנכונה". אריק אלפסי: "ניב ברקוביץ' הוא המוח והמנוע שלנו"

one

הפועל ירושלים נראתה רע מאוד הערב (ראשון) ורשמה הפסד ליגה שני ברציפות - הפעם 72:67 בנהריה, ורגע לפני המפגש החשוב עם ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ, דומה שלאלופה יש לא מעט בעיות.

"אין לנו תירוצים של עומס", התעקש דני פרנקו בסיום. "לא באנו למשחק הזה עם האנרגיות הנכונות והגישה הנכונה. הראש שלנו לא היה פה. אני לא יודע איפה הוא היה, אבל פה הוא לא היה ושילמנו על זה. צריך לנצח את המשחקים הללו מהשנייה הראשונה. לא שיחקנו טוב בכל הרמות - החל מריכוז ועד להוצאה לפועל. ניסינו כל מיני הרכבים, אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים להראות אינטנסיביות מההתחלה ולא עשינו את זה. לא רוצה לעמוד ולספר סיפורים, צריכים להיות יותר אגרסיביים. הקבוצות האחרות מסמנות אותנו כדי לבוא ולהשיג ניצחון גדול. צריכים לבוא למשחקים הללו כמו שצריך, אבל צריך לעזור אחד לשני. זה לא יהיה פייר להגיד שהראש שלנו לא פה, זה לא נכון. אפשר לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה הזו. יום רביעי זה משהו אחר לגמרי, נבוא מוכנים".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים (אמצע). אדריאן הרבשטיין
מודאג. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מנגד, המאמן המנצח אריק אלפסי אמר בסיום: "אני גאה מאוד. שמרנו בהגנה, עצרנו אותם על 70 נקודות. אני שמח שהקרבנו ושמרנו טוב. תמיד יש מה לעבוד ולשפר בהתקפה. זה מוקדם להגיד שנהיה למעלה בטבלה, אבל היה לי חשוב לשפר את ההגנה אחרי שני משחקים לא טובים. היינו אגרסיביים. קמרון קלארק? שחקן התקפה מוכשר, אבל לא הייתי מרוצה מההגנה שלו. הוא חייב לדעת שמשחקים בשני הצדדים והוא יבין את זה. ניב ברקוביץ' הוא המוח והמנוע של הקבוצה. המפתחות אצלו והוא מוכיח את עצמו כל משחק. הוא קיבל החלטות טובות במאני טיים ואני שמח בשבילו".

קמרון קלארק עצמו, שסיים עם 15 נקודות והיה מצוין במאני טיים, הוסיף: "החברים שלי לקבוצה אמרו לי להישאר במשחק במחצית השנייה, קלעתי כמה זריקות וזה הרגיש טוב. ירושלים קבוצה מוכשרת, ופשוט שמרנו טוב, לקחנו את הריבאונדים וזה מה שניצח לנו את המשחק. אנחנו מגיעים לכל משחק כאנדרדוג, נלחמנו ואני גאה בקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קמרון קלארק שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מגיעים לכל משחק כאנדרדוגים. קלארק והחבר'ה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully