וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק נפרד משחקני פואנלברדה: "אחתום במכבי תל אביב"

15.11.2015 / 22:04

בחדר ההלבשה, מיד לאחר שהצעיד את פואנלברדה לניצחון חוץ 68:82 על סן סבסטיאן, הודיע המאמן הקרואטי לחניכיו כי סיים את דרכו במועדון: "אני עומד להשלים את העסקה, נסו להבין אותי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על נס ציונה

"המשחק הזה היה האחרון שלי איתכם. הלילה או מחר בבוקר אחתום על חוזה במכבי תל אביב ואעזוב. נסו להבין אותי". כך, בחדר ההלבשה, נפרד הערב (ראשון) המאמן הקרואטי ז'אן טבק משחקניו בחודשיים האחרונים בפואנלברדה. הוא לפחות סיים את דרכו במועדון עם חיוך בדמות ניצחון חוץ 68:82 על סן סבסטיאן.

טבק בן ה-45, שעל הגעתו הצפויה לישראל פורסם בלעדית בוואלה! ספורט עוד בשבוע שעבר, הספיק להדריך את "פואנלה" בשישה משחקי ליגה בלבד, שבמהלכם רשם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, והתבסס עמה במרכז הליגה הספרדית. בהופעת הפרידה הוא נהנה מתצוגה של הגארדים הוותיקים צ'מי אורטסון ומרקו פופוביץ', שקלעו 21 ו-15 נקודות בהתאמה.

כבר בשבוע הבא ישוב טבק לספרד, כשיתארח עם קבוצתו החדשה במלאגה במסגרת היורוליג. אוניקאחה נחתה לקרקע אחרי הניצחון המפתיע שלשום במוסקבה על צסק"א, והפסידה בסביליה 94:84, כשבושטיאן נכבאר קובר 30 נקודות למנצחים ומדייק ב-12 מ-15 מהשדה. בניגוד למאזנם המושלם ביורוליג (0:5), עומדים האנדלוסים על 3:3 בליגה.

ז'אן טבק מאמן קרואטי. GettyImages
החתימה הרשמית קרובה. טבק/GettyImages

ריאל מדריד התאוששה מההפסד בשטרסבורג, שהיה השלישי שלה העונה ביורוליג, ומחצה בבית את מנרסה 68:106. גם ברצלונה עשתה את שלה עם 57:67 על אוברדוריו.

בליגה הטורקית הידרדרה פנרבחצ'ה למאזן של 3:3 אחרי הפסד 85:76 לבויוקצ'קמצה. יאן וסלי הצטיין עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשבובי דיקסון ובוגדן בוגדנוביץ' מוסיפים 14 נקודות כל אחד. דרושאפקה, שניצחה בחמישי האחרון את מכבי תל אביב, שיפרה את מאזנה ל-2:4 עם 76:91 על טורקו קוניאספור.

סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
בלי בעיות. יול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully