וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר לא הורשה להתאמן, יחזור רק בשבוע הבא

15.11.2015 / 18:54

חלוץ האדומים, שהיה אמור לחזור לאחר שסבל מקרע בשריר הארבע ראשי, עבר אולטרסאונד, לאחריו המליצו לו הרופאים לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה רק בשבוע הבא. יחמיץ את המשחק מול בני יהודה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה

חלוץ הפועל באר שבע בן שהר עבר הערב (ראשון) בדיקת אולטרסאונד, שהראתה כי הקרע ממנו סבל בשריר הארבע-ראשי טרם התאחה לחלוטין וקיים בגודל של 1.2 סנטימטר. הרופאים המליצו לשהר לא לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה כבר השבוע והוא אמור לחזור רק בשבוע הבא לאימונים. בינתיים שהר עורך אימונים אישיים, אבל בכל מקרה הוא צפוי להחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול בני יהודה ביום שבת הקרוב בהרצליה.

כזכור, שהר ניסה לחזור לאחרונה לאימונים מלאים בעקבות קרע קטן בשריר הארבע ראשי ממנו סבל לפני המשחק מול מכבי חיפה בטרנר (לפני כמעט חודשיים), אך במהלך האימון הראשון פציעתו הוחמרה והוא נאלץ להיעדר תקופה נוספת.

מאור בוזגלו שזכה לביקור מהבעלים אלונה ברקת יחזור במהלך חלון ההעברות. במועדון הדגישו כי אין כוונה להחתים מישהו אחר בתפקיד שלו, כל עוד זמן ההחלמה של החודשיים יישאר כמו שהוא. בימים הקרובים תיפגש ברקת עם ברק בכר בנושא חיזוק נוסף, כרגע המאמן מתכוון להמתין ולקבל החלטות סמוך לפתיחת החלון, בהתאם לפציעות של שחקני הסגל. אובידיו הובאן עדיין ממתין להצעה רשמית להארכת החוזה ובקרוב יזומן לפגישה. כפי שפרסמנו, גם אליניב ברדה צפוי להמשיך עונה נוספת.

מאור מליקסון ושיר צדק קיבלו מנוחה, שתוכננה מראש ולא התאמנו. הראשון נחת היום מחופשה פרטית בספרד.

עדכון ראשון: 12:15

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
עוד שבוע עד שיחזור לאימונים מלאים. בן שהר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully