וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חמישה חודשים: שמעון אבוחצירה קיבל אישור לחזור להתאמן

15.11.2015 / 11:56

החלוץ בן ה-29 יחזור בעוד שבועיים בכפוף לבדיקת מאמץ, מה שעשוי להוביל לשובו הסופי לסגל מכבי חיפה. למרות הפציעה של בניון, הוא עשוי להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב בסוף השבוע. ומי יעזוב מלבד ידין?

one

שחקני מכבי חיפה יחזרו לאימונים רק מחר (שני), כשהשוער ולדימיר סטויקוביץ' ישוב ארצה לאחר התבוסה 4:1 שספג שלשום במדי נבחרת סרביה במשחק הידידות נגד צ'כיה (השלים 90 דקות). מי שעשוי לחזור לאימונים בקרוב, הוא שמעון אבוחצירה שלא שיחק חמישה חודשים.

החלוץ קיבל אישור לחזור לאימונים ב-1 בינואר, בכפוף לכך שיעבור בדיקת מאמץ. כפי שכבר פרסמנו, הדבר עשוי לסלול מחדש את חזרתו לסגל משום שאז, על פי ההערכות, הוא יחזור לכושר משחק. במועדון מתכוונים לשחרר חלוץ או שניים, לכן רוני לוי לא פוסל את אפשרות החזרה של אבוחצירה.

טאלב טואטחה ומארק ואליינטה צפויים לפתוח מול הפועל תל אביב כשגם אופיר קריאף נמצא בתמונה. במועדון העריכו כי קיים סיכוי שגם יוסי בניון, על אף הפציעה, יהיה בסגל.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
יחזור להתאמן בקרוב. שמעון אבוחצירא/ניב אהרונסון

בימים הקרובים תתקבלנה החלטות סופיות לגבי שחקנים שיעזבו. אביחי ידין, שלא רוצה לוותר על חוזהו, יקבל אור ירוק למצוא קבוצה אחרת אם כי החוזה הגבוה שלו יצור בעיה לגבי ההמשך. אותם דברים אמורים גם לגבי איתי שכטר. שחקנים נוספים שעשויים לעזוב: אחד החלוצים האחרים מלבד גליינור פלט ואייל משומר.

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב (שני הבא, נתניה) במועדון יערכו הגרלה בין המנויים (ההרשמה עד יום שלישי) ולזוכים תהיה זכות לרכוש כרטיס למשחק עד יום ראשון בבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully