וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר מנדיונדו בראיון בלעדי: "וואליד באדיר בגד בי מהרגע הראשון"

"יש בהפועל תל אביב כמה אנשים לא ראויים". "ניר ענבר היה הבעיה הכי גדולה שלי". "מקווה שלגיא לוי יתנו לקבוע אילו שחקנים ישחקו". "מה שאומרים עליי זה שקר אחד גדול". כחודשיים אחרי פיטוריו, ססאר מנדיונדו עדיין נסער. כעת הוא שובר שתיקה בראיון לוואלה! ספורט

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עידן חדש החל בהפועל תל אביב עם החתמת גיא לוי בשבוע שעבר, אחרי שבועות ארוכים של חיפוש ומועמדים שעלו ונפלו. רגע לפני שהמאמן הנכנס יעמוד על הקווים בפעם הראשונה מול מכבי חיפה ולאחר יותר מחודשיים של שתיקה, קודמו בתפקיד ססאר מנדיונדו מתייחס לראשונה לפיטוריו מהפועל תל אביב.

כזכור, מנדיונדו הגיע בקול תרועה רמה וכמאמן זר שאמור להחזיר את הפועל תל אביב לימיה הטובים, אלא שכבר אחרי שני מחזורים בלבד החליטו במועדון לסיים את הרומן. המאמן חזר לספרד ומאז גזר על עצמו שתיקה. בתקשורת החלו לצוץ כמעט בכל יום ציטוטים מגורמים בתוך המועדון שהסבירו עד כמה התאכזבו מהמאמן שהוחתם לשלוש שנים. חוסר מקצוענות, החלטות שגויות והיעדר חיבור לשחקנים, היו חלק מהטענות שהופנו כלפי המאמן המפוטר.

אלא שקול אחד לא נשמע. קולו של מנדיונדו. כעת, אחרי תקופה ארוכה, מנדיונדו מסכים בשיחה ראשונה עם וואלה! ספורט לספר את הצד שלו. הוא עדיין לא מוכן לדבר על הכול, אבל בכל זאת יש לו מה להגיד. "כל מה שהפיצו עליי וכל מה שאומרים עליי גורמים עלומי שם בהפועל זה שקר אחד גדול", תקף הספרדי. "אפילו הם יודעים את זה. אמיר (כבירי) הוא היחיד במועדון שעושה באמת את העבודה שלו. להפועל יש קהל נהדר וגדול והם לא ראויים לכמה אנשים שעובדים בתוך המועדון".

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. ברני ארדוב
"כבירי הוא היחיד במועדון שעושה באמת את העבודה שלו".מנדיונדו/ברני ארדוב
"אני עשיתי את העבודה שלי והקבוצה בדיוק התפתחה. ניר ענבר לא רצה להביא חלוץ וזו האחריות שלו"

אז יש אנשים שמנסים לפגוע במועדון מבפנים?

"אמרתי שיש אנשים במועדון שהקהל לא ראוי אליהם, זה אומר הכול. אחד מהם הוא וואליד באדיר שבגד בי מהיום הראשון, אבל אני לא מתכוון להגיד את כל מה שיש לי על הלב. אחכה לסוף העונה".

אתה מחמיא לכבירי, אבל הוא זה שבסופו של דבר פיטר אותך.

"שוב, זה סיפור ארוך. אני אספר את הדברים כשאחזור לעבוד. אמיר לא זרק אותי משם, היה שם אדם אחר שזרק אותי משם. אמיר כיבד את כל ההבטחות שלו. הוא הביא חמישה זרים ברמה טובה ובינלאומית, אבל יש אנשים אחרים שמנסים לקבוע את החוקים שם. אני מכבד את אמיר ואת מני (וייצמן) כי הם מביאים בסופו של דבר את הכסף".

בגלל זה, חשוב לשמוע את הצד שלך.

"אתה עיתונאי אז לך ותשאל, ותראה מה יגידו לך השחקנים. תברר מה האמת ולא רק אצל אנשים מההנהלה. הם אהבו אותי מאוד ואני מבקש שתשאל אותם את האמת על אמיר, ענבר (ניר ענבר המנכ"ל) ועל באדיר"

מה הם יגידו על אמיר כבירי ועל ניר ענבר?

"אני אומר שאמיר הוא אדם נפלא. ניר ענבר? הוא היה הבעיה הכי גדולה שלי בהפועל תל אביב".

אבל דווקא כבירי אמר שהוא דיבר עם השחקנים והם אמרו שאתה לא מקצוען.

"ואני אומר שזה שקר גדול. אני עשיתי את העבודה שלי והקבוצה בדיוק התפתחה. ניר לא רצה להביא חלוץ וזו האחריות שלו. תעשה את העבודה שלך ולך תגלה את האמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל תל אביב וואליד באדיר ומנכ"ל הפועל תל אביב ניר ענבר. יוסי ציפקיס
לא יוצאים נקיים. באדיר וענבר/יוסי ציפקיס
"כרגע אני רק מקווה ומאחל שהפועל תל אביב תישאר בכלל בליגה הראשונה"

אתה פגוע גם ממאמן הכושר שלך, אלחנדרו אסטבה, שנשאר בקבוצה?

"אני לא אחראי לעוזרים שלי. הוא בחר להישאר והוא חופשי לעשות כך. אני פגוע רק שלא נתנו לי בכלל להתחיל לעשות את העבודה שלי למרות שחתמו איתי לשלוש שנים"

אז אתה מאמין שאם היית נשאר הקבוצה הייתה בצמרת?

"אמרתי לך בהתחלה, אני משתדל לא לפגוע במועדון הזה. אני אדבר ואספר לך הכול כשהעונה תסתיים. כרגע אני רק מקווה ומאחל שהפועל תל אביב תישאר בכלל בליגה הראשונה".

אז זה אומר שאתה מבין את המצב הבעייתי שלהם כרגע?

"אני צופה בכל משחק שלהם. אני כרגע אוהד של הקבוצה".

שמעת שעכשיו החתימו מאמן חדש?

"בטח. אמרתי לך שאני עוקב אחרי כל משחק ואני גם מדבר עם שחקנים. אני רק מקווה שיתנו לו להחליט אילו שחקנים ישחקו בכל משחק".

זה אומר שאותך הכריחו לגבי חלק מההרכב?

"לא רוצה להגיב. היה תענוג לדבר איתך, אבל זהו. תודה רבה"

seperator

תגובת הפועל תל אביב:

"ההחלטה להיפרד ממנדיונדו נעשתה בשל שיקולים עניינים בלבד ונבעה מהתנהלותו שפגעה בקבוצה. הטעות הזו תוקנה והמועדון המשיך הלאה ולכן אין לנו כוונה להיכנס להתנצחויות ולהגיב להכפשות שאין בינן לבין המציאות ולו חצי דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully