וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אסי בלדוט בספק להפועל באר שבע, צרויה חוזר לסגל

15.11.2015 / 10:47

הקשר נפצע בקרסול במהלך האימון האחרון, אך הוא לא סובל משבר. בורלא מועמד להחליפו ב-11. דלה איינוגבה צפוי לחזור לשער הכתומים על חשבון איתמר ישראלי, צרויה יחזור לסגל

one

בווידאו: תקציר התיקו בין בני יהודה לבני סכנין מהמחזור הקודם

אסי בלדוט, קשרה של בני יהודה, עלול להחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה בשבת (19:30) נגד הפועל באר שבע. במהלך האימון שנערך ביום חמישי בלדוט קפץ לכדור גובה ונחת לא טוב, ומבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא לא סובל משבר. למרות זאת, ההערכה היא כי הוא יזדקק למנוחה כלשהי ועל כן הוא עשוי להחמיץ את המשחק הקרוב.

במקרה שבלדוט אכן לא יוכל לשחק, המועמד להחליפו בהרכב הוא אביעד בורלא שפתח על הספסל נגד סכנין. טל בובליל יחמיץ את המשחק בגלל שבר באצבע, ובכל מקרה צפוי לחזור רק בעוד כחודש למגרשים. מי שישוב לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא גל צרויה, שלא שיחק מאז המשחק נגד הפועל עכו בסוף אוגוסט, זאת לאחר שהושעה מארבעה משחקים ולאחר מכן נפצע.

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
בספק למשחק נגד הפועל באר שבע. אסי בלדוט/ניב אהרונסון

בני יהודה נמצאת במומנטום חיובי בשבועות האחרונים אחרי שניצחה בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים שלה וסיימה שניים נוספים בתיקו. היא מדורגת במקום השישי וניצחון בשבת עשוי להקפיץ אותה עד למקום הרביעי בטבלה. הקבוצה תארח את המשחק הקרוב בהרצליה, זאת בשל העונש שהושת על הקבוצה אחרי שאוהדים השמיעו קריאות גזעניות.

מנויי שער 13 ייכנסו עם המנוי לשער 2 בהרצליה ומנויי שער 2 ייכנסו עם המנוי לשער 3. מכירת הכרטיסים לאוהדים תתבצע במחיר אחיד של 50 שקלים באמצעות משרדי 'לאן'. במקביל, הקבוצה העבירה לבאר שבע כ-2,500 כרטיסים למכירה מוקדמת ואלו יישבו ביציע המזרחי (5-6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully