וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שביעות רצון מאונואקו, אופייבו כנראה לא ימשיך

15.11.2015 / 8:29

הסנטר הניגרי בלט בניצחון על נס ציונה, מסתמן שחוזהו של אופייבו לא יוארך. טבק יחתום עד יום שני. פניני: "ברגע שהלחץ ישתחרר, נציג גם את הכדורסל הטוב והאיכותי יותר שלנו"

one

אחרי הניצחון על עירוני נס ציונה 74:89 אמש (שבת) ביד אליהו, במכבי תל אביב מתפנים להחתמת ז'אן טבק כמאמן הקבוצה. הצהובים צפויים להודיע על צירופו של הקרואטי עד מחר והוא יחתום לעונה וחצי. טבק אמור לנהל הערב את המשחק האחרון שלו כמאמן פואנלברדה הספרדית (נגד אסטודיאנטס בשעה 19:00) ולעמוד על הקווים של מכבי במשחק היורוליג שלה נגד צסק"א מוסקבה ביום חמישי.

פואנלברדה תקבל פיצוי של 50 אלף יורו ובמכבי כבר החלו בהכנות הלוגיסטיות שכוללות בין היתר מציאת דירה למאמן החדש. מי שיעמוד על הקווים במשחק הליגה, מחר נגד מכבי ראשון לציון בחוץ, הוא אבי אבן.

בגזרת השחקנים, במכבי לא שוללים שינויים בסגל וכרגע מסתמן כי חוזהו של אייק אופייבו לא יוארך. במקביל, הצהובים מצפים לתפוקה ומאמץ נרחבים יותר מצמד הגארדים ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי וציינו ש"הקבוצה עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה". אתמול נרשמה שביעות רצון מארינזה אונואקו, שקלע 17 נקודות, לקח 8 ריבאונדים וגילה דומיננטיות רבה מתחת לסלים.

גיא פניני סיכם ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות: "כיף להיכנס לחדר ההלבשה אחרי ניצחון, יש אווירה טובה וחיוכים. חיכינו לזה הרבה זמן. עכשיו צריך להמשיך והצעד הקטן הזה יביא למומנטום חיובי גם בליגה וגם ביורוליג. אנחנו צריכים להיכנס לרצף ניצחונות. כששורר לחץ מסביב, קשה להוציא את המיטב. ברגע שהלחץ ישתחרר- דרך ניצחונות ומשחקים של לב ומלחמה - נציג גם את הכדורסל הטוב והאיכותי יותר שלנו".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון ששחרר לחץ. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully