וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נועה מינסקר סגנית אלופת אירופה עד גיל 23

13.11.2015 / 18:17

הישג נהדר לג'ודוקא שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 48 ק"ג: ניצחה בברטיסלבה בשלושה קרבות, אבל הפסידה באיפון למיליצ'ה ניקוליץ' הסרבית בגמר תוך עשרים שניות ונאלצה להסתפק במדליית הכסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד. נועה מינסקר על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג נהדר למרות סיומת מעט חמוצה: הג'ודוקא נועה מינסקר הוכתרה הערב (שישי) בברטיסלבה כסגנית אלופת אירופה עד גיל 23. מינסקר, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 48 ק"ג, נכנעה בגמר תוך 20 שניות מול הסרבית מיליצ'ה ניקוליץ', ובכך למעשה נאלצה להסתפק במדליית הכסף אחרי דרך יפה מאוד שעברה במשך כל התחרות היום.

מינסקר הכניעה תחילה יריבה איטלקיה באמצעות ווזארי, לאחר מכן היא השיגה איפון נגד יריבה מהולנד ובחצי הגמר היא פגשה את אלכסנדרה פופ מרומניה, שאמנם הצליחה להשיג שני יוקו, אבל מינסקר מצידה החזירה ביוקו ובווזארי שהספיקו לה כדי להעפיל לגמר. בהמשך כאמור הישראלית נכנעה לסרבית, וסיימה עם מדליית הכסף.

"אני גאה מאוד בנועה", אמר שני הרשקו. "נועה היא ספורטאית בעלת פוטנציאל גדול מאוד. אני גאה בנבחרת הנשים שמצליחה לחזור עם מדליות והישגים משמעותיים כמעט מכל תחרות".

תמנה לוי נלסון (57 ק"ג) הפסידה בסיבוב השני ליריבה מרוסיה. אצל הגברים, אסף אלמוג (60 ק"ג) ניצח קרב אחד והפסיד בשני ליריב מבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully