וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמבו 1: חטיפה של בקארי רמבו הבטיחה לבילס ניצחון חוץ על הג'טס

13.11.2015 / 8:32

בפאלו שמה 22 נקודות רצופות, רק כדי לראות את ניו יורק חוזרת לפיגור חמש בלבד, אבל בשניות הסיום ריאן פיצפטריק מסר לידיים של בקארי רמבו ורקס ריאן חגג ניצחון גדול על האקסית, 17:22

בקארי רמבו בפאלו בילס חוטף כדור מול ניו יורק ג'טס. AP
רמבו חוטף, ריאן/AP

ניו יורק ג'טס (4:5) - בפאלו (4:5) 22:17

מספיק היה לראות את החגיגות של רקס ריאן על הקווים אחרי שריאן פיצפטריק מסר לידיים של בקארי רמבו את החטיפה שהכריעה סופית את המשחק בשניות הסיום, כדי להבין את המשמעות של המפגש הזה עבור מאמן הבילס. בפאלו אולי הצילה לעצמה את העונה הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר ניצחה במדולנדס בזכות שלושה רבעים מעולים בהגנה. רקס ריאן, שחזר למקום בו אימן בשש השנים החולפות, יצא ממנו כמנצח הגדול.

רנדי בולוק, שרק השבוע הוחתם כבועט החדש של הסילונים, השיג את הנקודות היחידות ברבע הראשון עם שער שדה, אולם מאותו רגע הבילס השתלטו על המשחק ושמו 22 נקודות רצופות, שש מהן בעזרת החזרת פאמבל לאנדזון על ידי דיוק וויליאמס ברבע השני ועוד שש מתפיסה של קרלוס וויליאמס ל-26 יארד בתחילת המחצית השנייה.

בפיגור 22:3, הג'טס החליטו להתחיל לשחק. ברנדון מארשל סגר את הרבע השלישי עם טאצ'דאון ואריק דקר תפס לאחד משלו, 7:23 לסיום. ניו יורק פספסה המרה של דאון רביעי, אבל בפאלו לא ניצלה זאת והג'טס קיבלו כדור אחרון עם חצי דקה על השעון ובלי פסקי זמן. פיצפטריק ניסה לייצר משהו, אך מצא את הידיים של רמבו והמשחק נגמר.

טיירוד טיילור גמגם עם 158 יארד וטאצ'דאון, לשון מקוי רץ ל-112. מנגד, פיצפטריק רשם 193 יארד באחוזים איומים (15 מ-34), שני טאצ'דאונים אך גם שני איבודים, שיחד שני פאמבלים, של כריס אייבורי (99 יארד בריצה) ודווין סמית' (לא ההוא של מכבי תל אביב), היו יותר מדי עבור ניו יורק, ששמטה משחק שעשוי להתברר כקריטי בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully