וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תבחן את החלוץ הברזילאי גבריאל טשיירה

12.11.2015 / 18:20

שני זרים חדשים יגיעו למבחנים בנוער, כשבנוסף לברזילאי אמור לנחות גם מרטין קרסייק היהודי-ארגנטינאי, ששייך למחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. במשחק אימון ניצחו הבוגרים את הנוער

one

בוידאו: תקציר המשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל כפר סבא

עירוני קרית שמונה ממשיכה לחפש כישרונות צעירים כפי שעשתה לא מעט פעמים, ואחרי ששני שחקנים ניגרים שנבחנו בקבוצת הנוער לא הרשימו, צפויים בצפון להנחית את החלוץ הברזילאי גבריאל טשיירה. הוא שיחק באתלטיקו סורוקבה מהליגה הראשונה במחוז סאו פאולו בברזיל, ובקרית שמונה יבחנו את מועמדותו ואת ההשקעה לעתיד בו. אם יימצא מתאים, הוא יצטרף לקבוצת הנוער. כמו כן בקבוצה שוקלים את הבאתו של שחקן יהודי-ארגנטינאי צעיר בשם מרטין קונסייק, המשתייך למחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס.

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
מחפש שחקנים לקבוצת הנוער. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

בקרית שמונה, כאמור, שמים דגש על שחקנים צעירים מבטיחים והמגמה של הבעלים של איזי שרצקי היא להחתים שחקנים בגיל נוער, להשביחם, ולהשתמש בהם בעתיד בקבוצה הבוגרת ואולי אף למכור אותם לקבוצות אחרות, כמו במקרה של אופיר מזרחי ועדן שמיר שהגיעו ממחלקת הנוער והשתלבו בקבוצה הבוגרת, או כמו אחמד עאבד ורועי קהת שהגיעו בגיל צעיר ומקבוצות בליגות נמוכות.

בינתיים, הקבוצה הבוגרת, שרוצה להתחזק בשחר הירש ובפרננדו סאמפדרי, ערכה היום (חמישי) משחק אימון נגד קבוצת הנוער וניצחה 2:3 מצמד של דויד מנגה ושער נוסף של עאבד. בקבוצה מצפים ממנגה שיחזור לכושרו הטוב כמה שיותר מהר ובטוחים שברגע שזה יקרה, ההתקפה שלה תראה טוב יותר. את השערים לקבוצת הנוער כבשו מוסא עאטף וניצן שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully