וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1 במשחק אימון

12.11.2015 / 16:56

המלאבסים פתחו בהרכב משני ופיגרו אחרי שער של עידן מקדש בנגיחה. קאניוק החמיץ פנדל, אבל עודד גביש כבש בפנדל בהמשך. מונונגה יחזור לאימונים בשבוע הבא. המשחק נגד בית"ר ירושלים הועבר לנתניה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של עכו על מכבי פתח תקוה 0:1

מכבי פתח תקוה ניצלה את פגרת הנבחרות כדי לקיים היום (חמישי) משחק אימון נגד מ.ס. אשדוד אותו היא סיימה ב-1:1. המלאבסים שיפגשו בשבוע הבא את עירוני קרית שמונה בחוץ לא שיחקו טוב, אבל חסרו במשחק את עומר דנינו, דודי טויטו, דור חוגי, דור פרץ (נבחרת צעירה), אליסון דוס סנטוס (שוהה בחו"ל), ג'ו מונונגה (פצוע) ומוחמד כליבאת (סיבות אישיות).

שחקן מכבי פתח תקוה, עודד גביש. ברני ארדוב
דייק עם בעיטה לפינה. עודד גביש/ברני ארדוב

במשחק עצמו עידן מקדש, בלמה של אשדוד, הבקיע את שער היתרון בדקה ה-25 בנגיחה. עשר דקות לאחר מכן חגי גולדנברג הרחיק כדור מהקו ומנע מהמלאבסים לספוג את השני, אבל במחצית השנייה פתח תקוה חזרה לעניינים. הקבוצה קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל שוער אשדוד הדף בעיטה של גידי קאניוק שבעט לפינה. בהמשך קיבלה פתח תקוה פנדל נוסף אחרי שגיא מלמד הוכשל ברחבה, והפעם עודד גביש דייק עם בעיטה חזקה לפינה השמאלית.

בהמשך המשחק דור אלו הגיע למצב טוב מול השוער, אבל בעט מעל השער. מלמד היה הבולט בשורות פתח תקוה. איתמר ניצן שיחק במחצית הראשונה והוחלף בהפסקה על ידי צחי גיגי. יתר שחקני השדה שפתחו: חגי גולדנברג, קסאבייה תומא, עודד גביש, נאור פסר, גידי גאניוק, יובל יעקובוביץ', מור שקד, לירן רוטמן, גיא מלמד ועידן שמש.

מונונגה ישוב לאימונים בשבוע הבא אחרי שאת האימון שנערך אתמול הוא נטש בגלל שריר בירך. בתוך כך, משחקה הביתי הבא של הקבוצה נגד בית"ר ירושלים (28/11) ייערך בנתניה בגלל השזרוע במושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully