וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות קלקול קיבה של ההונגרים: המשחק של הצעירה יתקיים כרגיל

12.11.2015 / 17:30

ההונגרים עם סגל דליל ושחקן שדה אחד בלבד על הספסל, אך אופ"א הודיעה כי המשחק ייערך כסדרו (19:45, ספורט 5). דור חוגי הועדף על פני שובל גוזלן, גם דין דוד ומיכאל אוחנה בהרכב

המשחק של הנבחרת הצעירה של ישראל מול הונגריה (חמישי, 19:45, ספורט 5) במוקדמות היורו יתקיים כמתוכנן: כך הוחלט בתום התייעצויות בין שתי הנבחרות. מוקדם יותר הערב ראשי המשלחת של נבחרת הונגריה הצעירה עדכנו את מקביליהם הישראלים כי מספר רב של שחקני נבחרתם לקו מקלקול קיבה ולכן הם יתקשו להתייצב למשחק הערב מול הנבחרת הצעירה של ישראל. בעקבות ההודעה הזו התקיימה התייעצות בין ראשי ההתאחדויות הישראלית וההונגרית והגורמים האחראיים על התחרויות באופ"א כדי לקבל החלטה אם לקיים את המשחק במועדו או לדחות אותו, אך בסופו של דבר הוחלט שהמשחק יתקיים כמתוכנן.

כידוע, הנבחרת פתחה את הקמפיין בחודש יוני, כשהביסה את ליכטנשטיין 0:4, ולפני כחודשיים סיימה ב-1:1 באלבניה. ביום שלישי הבא תארח את נבחרת פורטוגל החזקה. כרטיס למשחק עומד על 20 שקל, וכרטיס לצמד המשחקים יעלה 30 שקל.

המאמן אריק בנאדו מסר לשחקנים את ההרכב כאשר הפתעה קטנה נרשמה כשששני שחקני מ.ס אשדוד, מיכאל אוחנה ודין דוד, שובצו בהרכב הראשון, לאחר שבימים האחרונים במרבית התירגולים היו בחוץ. אגב, שחקן אשדודי נוסף, גדי קינדה, צפוי גם הוא לפתוח. דור חוגי הועדף לבסוף בחוד על פני שובל גוזלן.

"אנחנו רוצים לעשות את זה, עברנו רק שני משחקים עד עכשיו ואנחנו בתחילת הדרך", אמר המאמן אריק בנאדו. "אני מקווה שננצח, עשינו הכנה טובה וממוקדת והמשחק מאוד משמעותי להמשך הקמפיין. אני מקבל בכל פעם את השחקנים באופן שונה, לפעמים הם משחקים ולפעמים לא, אבל צריך להתמודד עם מה שיש כרגע. אנחנו מנסים למצוא את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב ולהביא אותם למצב המקסימלי ובמוכנות מלאה למשחק. יש לנו סגל טוב ומוכשר שיודע את העבודה ומבין מה אני דורש".

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, איאד אבו עביד, עומר דנינו, עאיד חבשי, דודי טויטו, דור פרץ, גדי קינדה, עטאא ג'אבר, מיכאל אוחנה, דין דוד, דור חוגי.

שחקן מ.ס אשדוד, דין דוד. ברני ארדוב
מקום מפתיע בהרכב. דוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully