וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הרוש צפוי לחזור בסוף דצמבר, נשקלת האפשרות להחתים שוער

12.11.2015 / 14:30

חזרתו של שוער האדומים לאימונים שוב נדחתה לאחר שיחה עם רופאו הגרמני והאדומים עשויים להנחית שוער נוסף בחלון ההעברות של ינואר. מאמץ למצוא ללינגאנה קבוצה על מנת לפנות מקום לחלוץ זר

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ניצחון דרמטי להפועל תל אביב מול הפועל רעננה

בהפועל תל אביב עוקבים מקרוב אחרי קצב החלמתו של אריאל הרוש. כרגע, השיקום של השוער לאחר הניתוח שעבר בגבו משביע רצון ונראה שעל פי כל ההערכות, הוא אמור להיות כשיר עד סוף דצמבר. אלא שבהפועל תל אביב לא שקטים מהעובדה הזו ובהנהלה החליטו כי אם בעוד שלושה שבועות מצבו לא ישתפר משמעותית, היא תנסה לצרף בינואר הקרוב שוער נוסף. כרגע, אין ממש מועמדים רלוונטיים, אך בעוד שלושה תתקבל החלטה סופית בעניין.

הרוש עבר ניתוח בגבו, והיה אמור להתחיל לחזור לאימוני ריצה, אך בבדיקה שעבר אצל הרופא הגרמני שניתח אותו, דחה את חזרתו בשבוע מכיוון שלא רצה לסכן את תהליך השיקום.

לקראת חלון ההעברות של ינואר, האדומים מודעים לבעיה שלהם בהתקפה והמטרה היא לצרף חלוץ. בקבוצה שוקלים את האפשרות לשחרר את אחד השחקנים הזרים כדי לפנות מקום לחלוץ זר כשמועמד המוביל הוא הקשר מחוף השנהב, איסו לינגאנה.

אם בקבוצה ימצאו חלוץ רלוונטי ויחליטו לצרפו, ייעשה מאמץ למצוא קבוצה שתשתתף לפחות בחלק משכרו של לינאגנה. הקשר, שהגיע הקיץ מהפועל רמת גן, איבד את מקומו בהרכב כשבן רייכרט ומיחאי פינטילי מועדפים על פניו.

קשר הפועל תל אביב איסו לינגאנה. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. לינגאנה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully