וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל יעבור ניתוח בשל הקרע במיניסקוס

12.11.2015 / 11:48

חלוץ הקבוצה ינותח על ידי פרופסור בצלאל פסקין ובקבוצה מקווים שהוא לא ייעדר לתקופה ארוכה של יותר מחודש. עוזר המאמן לשעבר אייל טרטצקי יפוצה על ידי הבעלים יואב כץ ב-45 אלף שקל

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חיפה להפועל באר שבע

חלוצה של הפועל חיפה אמיר אבו ניל יעבור היום (חמישי) ניתוח על ידי הפרופסור בצלאל פסקין בשל הקרע במיניסקוס ממנו הוא סובל. אבו ניל צפוי לעבור היום את הניתוח ולאחר מכן להתחיל בתקופת ההחלמה והשיקום שצפויה להיארך לפחות כחודש.

בחיפה מקווים שלא תהיינה הסתבכויות בשיקום והשחקן לא ייעדר תקופה ארוכה יותר, שכן אבו ניל קיבל קרדיט מתחילת העונה ושותף בלא מעט משחקים. ללא השחקן הפצוע, בחיפה החלו כבר בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב, כשבסוף השבוע יזכו השחקנים למנוחה ויחזרו בתחילת השבוע הבא לאימונים. תומר סוויסה ייעדר מהמשחק בשל ההרחקה ועדיין לא ברור מי יחליפו כשהאופציות הן עלי חטיב או אנס דאבור .

בעניין אחר, עוזר המאמן לשעבר אייל טרטצקי יקבל מהבעלים יואב כץ כ-45 אלף שקל בעקבות תביעת פיצויים שהגיש נגדו. טרטצקי תבע בבית הדין לעבודה והצדדים החליטו להגיע להסכם פשרה של תשלום של 90 אלף שקלים ממנו יקוזז הסכום שהופרש לפיצויים כך שכץ יצטרך לשלם 45 אלף שקלים לעוזר המאמן לשעבר ומי שנחשב בעיני האוהדים לאחד מסמלי המועדון בדור הנוכחי.

שחקן הפועל חיפה, אמיר אבו ניל, לפני שחקן הפועל עכו, דור כוכב. אדריאן הרבשטיין
יעבור ניתוח. אבו ניל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully