וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אורן יעקב נכנסה לעומאן עם דרכון ישראלי

12.11.2015 / 11:08

גולשת הלייזר רדיאל נחתה במדינה המוסלמית יחד עם המנהל המקצועי של איגוד השייט, אלי צוקרמן, ותתחרה בשבוע הבא באליפות העולם. לוסטיג: "אני מאמין שהיא תתחרה עם סממנים ישראלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו נשאר לה רק להצליח. אורן יעקב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשת הלייזר, אורן יעקב, נכנסה לעומאן לקראת השתתפותה באליפות העולם שתיפתח בשבוע הבא. יעקב נכנסה למדינה המוסלמית באמצעות דרכון ישראלי, כשיחד איתה נמצא גם המנהל המקצועי של איגוד השייט, אלי צוקרמן. עבור יעקב מדובר בתחרות חשובה מאוד שבאמצעותה היא תוכל להגיע למשחקים האולימפיים בריו.

סביב כניסתה של יעקב, שסיימה בחודש אוגוסט האחרון את התחרות הקדם אולימפית במקום ה-11 הכללי ופספסה את שיוט המדליות, היה לא מעט חוסר ודאות, בעיקר לנוכח היעדרותם של נמרוד משיח ושחר צוברי מאליפות העולם האחרונה שגם היא נערכה בעומאן. בניגוד למעין דוידוביץ', שנכנסה לתחרות באמצעות דרכון זר, יעקב וצוקרמן נכנסו עם דרכון ישראלי, ונכון לעכשיו הם אמורים גם להופיע עם סמננים ישראליים, בניגוד לדוידוביץ' (שהתחרתה עם סימן ה-RSX.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, אמר בנושא היום: "אורן ואלי נחתו היום בעומאן, ואני מאמין שאורן תופיע בתחרות עם הדגל. אנחנו נמצאים בקשר עם הוועד האולימפי הבינלאומי ועם איגוד השייט הבינלאומי. בלייזר אין דגל כמו שיש ב-RSX, אבל אנחנו כנראה נדע אם היא תופיע עם סממנים ישראלים ככל שנתקרב לתחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully