וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: גם השוער השני של הקבוצה נפצע

11.11.2015 / 20:36

אחרי שאריק ינקו נפצע בשבת, עומרי גלזר הצעיר נפגע בראשו במהלך אימון של הנבחרת הצעירה, ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק נגד נתניה בשבוע הבא. מתן זלמנוביץ' בכוננות

one

בווידאו: תקציר ההפסד של רעננה להפועל תל אביב

חוסר מזל כזה מזמן לא חוותה הפועל רעננה. רק בשבת האחרונה אריק ינקו, השוער הבכיר של הקבוצה, נפצע במהלך המשחק נגד הפועל תל אביב, ובדיקה שנערכה לו ביום שלמחרת העלתה כי הוא יזדקק למנוחה של כשלושה שבועות. אלא שכעת מתברר שגם השוער השני של המועדון, עומרי גלזר שעלה כמחליף נגד האדומים, נפצע.

זה קרה במהלך אימון הערב של הנבחרת הצעירה שמתכוננת למשחק נגד הונגריה. גלזר נפגע בראשו וסובל מחבלה, ולאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר אלג'ם, הוחלט לצרף לסגל, לא במקומו, כשוער שלישי את מהדי זועבי מעירוני קרית שמונה. בכל מקרה, גלזר לא שוחרר מהסגל ויישאר במעקב של הצוות הרפואי של הנבחרת במהלך הלילה, והחלטה לגביו תתקבל ביום חמישי.

ברעננה לא הכירו את הפציעה הזו של גלזר, והופתעו לשמוע את החדשות ובעיקר נשמעו מודאגים לנוכח הפציעה הזו. "זה לא להאמין שזה קורה לנו שבאותו שבוע שני השוערים שלנו נפצעים", אמרו במועדון. "צריך לקוות שזה לא משהו רציני, ולמזלנו יש פגרה של שבוע כך שהוא יוכל להתאושש". בכל מקרה, מי שנמצא בכוננות הוא השוער השלישי של המועדון, מתן זלמנוביץ', שבמקרה שגלזר לא יוכל לשחק, הוא צפוי לפתוח בין הקורות מול מכבי נתניה.

שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
צרות ברעננה. גלזר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully