וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר רץ יותר מכל שחקן אחר נגד מכבי חיפה

11.11.2015 / 19:16

הקשר עלה לשחק שלושה ימים אחרי מעצרו בגין נהיגה בשכרות, אבל בכל זאת רץ קרוב ל-11 ק"מ. המועדון קיבל מבית הדין ארכה עד יום שני לאתר את משליכי האבוקות. עומר אצילי בספק לעכו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: קלאודמיר ביציאה מהדיון בעניינו

בית"ר ירושלים קיבלה ארכה עד ליום שני הקרוב על מנת לנסות ולמצוא את האוהדים שהשליכו אבוקות ורימון עשן. אם לא תעשה זאת, היא תיקנס בסכום גבוה וייתכן כי תיענש במשחק רדיוס על תנאי. עורך הדין רוני מוזסון אמר בדיון: "הגשנו תביעות אזרחיות ותלונות במשטרה נגד האוהדים. אנחנו משקיעים גם במשחקי חוץ בסדרנים שיתעדו את האירועים. בניגוד לאירוע של חיפה, לנו קשה יותר לזהות את מי שזרק מכיוון שמדובר ברימון עשן. ברגע שיהיו עצורים, נגיש הכל לבית הדין".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
בכל זאת רץ יותר מכולם. קלאודמיר/סוכנות ג'יני

אגב, בבית"ר קיבלו את נתוני הניידות של המשחק נגד מכבי חיפה וקלאודמיר הברזילאי, השחקן המדובר ביותר בקבוצה בימים האחרונים, רץ יותר מכל שחקן אחר עם קרוב ל-11 ק"מ, שלושה ימים בלבד לאחר שנתפס באמצע הלילה כאשר הוא נוהג בגילופין ונלקח לשיפוט מהיר. דן איינבינדר היה שני אחרי קלאודמיר בניידות, כאשר דוד קלטינס סיים עם הכי הרבה פעולות לחימה וקרבות מגע.

שחקני הקבוצה זכו לשלושה ימי חופש בחמישי, שישי ושבת כאשר חלק לא מבוטל טסים לחופשה קצרה בחו"ל. הקבוצה תחזור להתאמן בתחילת השבוע הבא לקראת המשחק נגד הפועל עכו. עומר אצילי ינוח בשבועיים הקרובים עקב מתיחה ברצועה הצידית והסיכויים שיהיה כשיר למשחק נמוכים מאוד. ההערכה היא כי דובב גבאי יחליפו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully