וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "הזעזוע משפיע. לא נהפוך את הקבוצה, מצפה ליותר מחויבות"

11.11.2015 / 20:15

המאמן הזמני שהחליף את גיא גודס דיבר על מצב המועדון, רגע לפני קרב היורוליג הגורלי נגד דרושפאקה (ה', 21:15, שידור חי בוואלה! ספורט): "נצא מזה כיחידה אחת. אני מרגיש בשל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נמצאת באחת מנקודות שפל הגדולות בתולדות המועדון. הפסד יורוליג נוסף מחר (חמישי, 21:15, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) לדרושפאקה עלול להקשות מאוד על הצהובים להעפיל לטופ 16, ולהביא איתו מכה כלכלית קשה. גיא גודס סיים את תפקידו אחרי ההפסד המשפיל למכבי אשדוד, ואל נעליו נכנס לפחות באופן זמני אבי אבן, שיעמוד מחר לראשונה על הקווים כמאמן ראשי, עם לחץ של מועדון שלם על הכתפיים.

אבי אבן מאמן זמני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרגיש מוכן. אבי אבן/קובי אליהו

אבי אבן אמר בפתח דבריו במסיבת העיתונאים: "הגענו אחרי שבוע קצת סוער ולא אופייני למועדון, אבל אני מרגיש שהצוות יחד עם ההנהלה והשחקנים מודעים ויודעים לקראת מה אנחנו הולכים. עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי שהקבוצה תגיע הכי טוב למשחק הזה, בכל הרמות - אם ברמה המקצועית או המנטלית. אנחנו דרוכים, אנחנו מחכים למחר".

על המצב: "אני מכיר את מה שיש כאן. אני חושב שהיה איזה תהליך, כדור שלג של איבוד ביטחון של השחקנים. לא נהפוך את הקבוצה הזאת, היינו פה גם לפני כן. ברמת הביטחון ניסינו לדבר עם השחקנים, עשינו שיחות אישיות ואנחנו מנסים לצאת מהמצב הזה דרך עזרה שלנו ושל ההנהלה לשחקנים. באמת לצאת מפה מחוזקים, כיחידה אחת".

על השינוי: "גם הזעזוע משפיע, ברור. אנחנו לא ראויים להיות במקום הזה. לא מקצועית ולא ברמת האיכות או המחויבות של השחקנים. אנחנו נצא מזה, אין לי ספק. לאוהדים יש משמעות מאוד גדולה במשחק הזה. אני נמצא כאן 10 שנים, וכשראיתי את הקהל בגמר ב-2008 אמרתי 'איזה קהל מדהים'. בגמר האחרון ב-2014 נכנסנו למגרש במילאנו ואמרנו 'עם הקהל הזה אי אפשר להפסיד'. האוהדים הם חלק מהמשפחה במועדון הזה, ככה אנחנו מרגישים. אני מקווה שהאוהדים ידחפו אותנו עם האנרגיות ויביאו אותנו לנצח את המשחק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
העיניים יופנו אליו. אבי אבן/קובי אליהו

על עצמו: "אני מרגיש בשל, מרגיש מוכן, אבל לא מתעסק בזה. אני מגיע כדי לנצח את המשחק הזה, לא מתעסק בלהפסיד. המילה הזו מחוץ ללקסיקון. היה צו השעה של המערכת והמטרה שלי היא לעזור לקבוצה לנצח ביום חמישי. בריאן רנדל אמר שאני פיטבול? לא יכולתי לבקש מחמאה טובה יותר".

על פבראני: "לקח לו קצת זמן לחזור לעניינים, הוא רזה ונמצא בכושר טוב. אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד עבה, מאוד גדולה בפנים והוא יעזור לנו, הגנתית והתקפית".

על ההגנה: "ההגנה שלנו, זה לא סוד, לא נמצאת במקום שהיא צריכה להיות, כך גם המחויבות ההגנתית שלנו. נכון להיום, לא נתנו מספיק. זה הזמן הראשון שנצטרך להרים לקראת יום חמישי. המחויבות צריכה להיות יותר גבוהה, צריך לשנות אותה לפחות ב-90 מעלות".

מרכוס סלוטר שחקן דרושפאקה. קובי אליהו
הפגין כישורים. מרכוס סלוטר/קובי אליהו

בדומה לצהובים, כך גם הטורקים מגיעים להתמודדות עם מאזן 3:1 ביורוליג. דרושפאקה פתחה את העונה האירופית שלה עם ניצחון על ססארי, אך מאז הפסידה לבאמברג, מלאגה וצסק"א מוסקבה, לא לפני שגרמה לקבוצת הפאר הרוסית להזיע לא מעט בשבוע שעבר. כוכביה הם האמריקאים ג'מון גורדון, לוק הרנגודי ורג'י רדינג, כשגם מילקו בייליצה, אנדר ארסלן ומנושאר מרקיושווילי הוותיקים מספקים תפוקה לא רעה העונה.

"מכבי היא קבוצה החזקה באופן מסורתי, על אף שהיא בתקופה קשה כרגע", אמר מאמן דרושפאקה אוקטיי מחמוטי. "בדרך כלל, החלפות מאמן גורמים לשינוי חיובי בתוך הקבוצה. ננסה להתעסק בעניינים שלנו ולהשיג ניצחון חוץ, שמאוד יעזור לנו לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully