וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך אל התהילה: איליי מאנינג שוב יעצור את הפטריוטס?

14.11.2015 / 10:00

האלופה מתארחת אצל ניו יורק ג'איינטס למשחק המרכזי של המחזור העשירי. שתי קבוצות נוספות, קרוליינה (בטנסי) וסינסינטי (מול יוסטון) ינסו לשמור על מאזן מושלם. סיאטל מחכה לאריזונה

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. AP
איליי שוב יעצור את ניו אינלנגד?/AP

המחזור העשירי ב-NFL יספק ביום ראשון הקרוב כמה נקודות רתיחה רציניות במיוחד. במוקד הסדרה הראשונה, גרין ביי תנסה להתאושש מול דטרויט וקרוליינה תקווה לשמור על המאזן המושלם בטנסי. בסדרה השנייה, האלופה ניו אינגלנד אצל הג'איינטס למשחק עם ניחוח היסטורי ואילו אוקלנד פוגשת את מינסוטה לקרב נהדר. בסאנדיי נייט, אריזונה אצל סיאטל ובמאנדיי נייט, המושלמת השלישית סינסינטי מחכה ליוסטון.

seperator

20:00:

גרין ביי (2:6) - דטרויט (7:1)

אחרי שני הפסדים רצופים, הפאקרס מקבלים כר נוח להתאוששות בדמות משחק מול הקבוצה עם המאזן הכי חלש בליגה העונה. ארון רוג'רס לא ממש מייצר יארדים, לעומת מת'יו סטאפורד שדווקא מפציץ כהרגלו, אבל ההתקפה של הליונס לא מייצרת נקודות וההגנה שלה לא עוצרת כלום. שתי הקבוצות ייפגשו גם בחג ההודיה והמשחק הקרוב יהיה ה-172 ביריבות ההיסטורית ביניהן.

טמפה ביי (5:3) - דאלאס (6:2)

הבאקנירס הלכו צעד אחורה ביום ראשון עם ההפסד הביתי לג'איינטס. למרות זאת, לטמפה בהחלט יש יכולת וג'יימיס ווינסטון לא זרק אף חטיפה בארבעת המשחקים האחרונים. הקאובויס מצדם, כבר עם שישה הפסדים רצופים והעונה בורחת להם בעוד הם ממתינים לחזרתו של טוני רומו. כל שלושת ההפסדים האחרונים של דאלאס היו צמודים ואולי הפעם מאט קאסל יצליח להוביל אותם סופסוף לניצחון.

טנסי (6:2) - קרוליינה (0:8)

במשחק האחרון, מרקוס מריוטה הפתיע יריבה מה-NFC דרום, את ניו אורלינס, עם ניצחון חוץ שקטע רצף של שישה הפסדים. כעת, מחכה לו יריבה נוספת מאותו בית והטייטאנס ינסו להדהים את הפנתרים, שהיו גדולים גם על גרין ביי ושמרו שבוע נוסף על מאזן מושלם. קרוליינה חולמת עדיין על עונה מושלמת והדרך שלה לשם, אם תשמור על ריכוז, בהחלט נראית אפשרית.

סנט לואיס (4:4) - שיקגו (5:3)

הראמס החתימו השבוע את ווס וולקר הוותיק וינסו לנצל את היכולות שעוד נשארו בו, בתקווה לחזור למסלול אחרי ההפסד הכואב בהארכה מול מינסוטה, שהרחיק אותם מפסגת בית המערב. הדובים מצדם, כבר לא יגיעו לכלום העונה, אך לפחות עצרו רצף של שני הפסדים עם ניצחון נאה בסן דייגו. שבוע לפני שג'ון פוקס פוגש את פייטון מאנינג לאיחוד מרגש, הוא ינסה להמשיך את השיפור שנראה בשיקגו בתקופה האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Mike McCarn, AP
הפנת'רס רוצים לעלות ל-0:9. ניוטון/AP, Mike McCarn

וושינגטון (5:3) - ניו אורלינס (5:4)

הרדסקינס הפצועים ספגו הפסד שלישי בארבעת המשחקים, במפגש הדי חסר סיכוי שלהם מול הפטריוטס בפוקסבורו. כעת הם יחזרו ל"ליגה שלהם" וינסו להתקרב לפסגת ה-NFC מזרח החלש עם ניצחון. הקדושים ירו לעצמם ברגל, כאשר אחרי שלושה ניצחונות רצופים הם הפסידו דווקא בבית מול טנסי והתרחקו מעט מהמאבק על הוויילד קארד. דרו בריס יצטרך להמשיך בכושר המצוין שלו, כי לא נראה שההגנה מסוגלת להתמודד עם משהו.

פילדלפיה (4:4) - מיאמי (5:3)

עוד קבוצה שנלחמת על ה-NFC מזרח היא פילי, שבמחזור האחרון יצאה מדאלאס עם ניצחון דרמטי בהארכה בסאנדיי נייט. סם בראדפורד עדיין לא עושה יותר מדי, אבל לפעמים הוא עושה מספיק כדי לנצח וכעת, עם שני משחקים ביתיים מול הדולפינס והבאקנירס, יש לאיגלס צ'אנס לרוץ קדימה. הדולפינים לעומת זאת, הולכים אחורה. אחרי חילופי המאמנים, הם מחצו שתי יריבות חלשות, אך מאז הספיקו להפסיד לשתי יריבות לבית, ניו אינגלנד ובפאלו, בצורה די מעוררת רחמים וקשה לראות איך הקבוצה הזו מגיעה רחוק העונה.

פיטסבורג (4:5) - קליבלנד (7:2)

הסטילרס חזרו למאזן חיובי במחזור האחרון עם ניצחון משוגע מול אוקלנד, אבל איבדו גם את בן רות'לסברגר ולא ברור מה צופן להם העתיד. אנטוניו בראון, ששבר במשחק האחרון את שיא היארדים באוויר למשחק בודד במדי פיטסבורג, ינסה לסחוב את הקבוצה נגד היריבה החלשה לבית ה-AFC צפון. קליבלנד כבר עם ארבעה הפסדים רצופים ומנסה להכשיר את ג'וש מקאון, במטרה שהוא יעלה במקום ג'וני מנזל החלש. הסטילרס ניצחו 68 מתוך 126 המפגשים בין הקבוצות עד היום, אבל הובסו באחרון 31:10.

בולטימור (6:2) - ג'קסונוויל (6:2)

הרייבנס בוודאי לא האמינו שהם יגיעו לאמצע העונה עם מאזן דומה לזה של הג'אגוארס ובעיקר, עם מאזן כל כך גרוע. בולטימור אומנם ניצחה במשחקה האחרון את סן דייגו, אבל זו הייתה טיפה בים וקשה לדמיין את הרייבנס חוזרים לעניינים, אבל אולי זו תהיה נקודת ההתחלה. ג'קסונוויל ניצחה את בפאלו בלונדון והפסידה משחק צמוד לג'טס וכרגיל, היא משתרכת מאחור, למרות שה-AFC הדרום החלש משאיר אותה איכשהו בתמונת הפלייאוף למרות המאזן.

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Gail Burton, AP
פלאקו לא חלם שזה יהיה המצב/AP, Gail Burton

23:05-23:25:

אוקלנד (4:4) - מינסוטה (2:6)

משחק נהדר בחור השחור. כן, מפגש בין אוקלנד למינסוטה העונה הוא נהדר. הריידרס המסקרנים חלשים בהגנה, אבל מצוינים בהתקפה, בעיקר האווירית וינסו להציג זאת גם מול ההגנה החזקה של היריבה, שמגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ועם אדריאן פיטרסון בכושר נהדר. הווייקינגס צפויים לעלות עם טדי ברידג'ווטר, שספג זעזוע מוח אחרי כניסה מלוכלכת במשחק האחרון, אולם החלים בזמן.

ניו יורק ג'איינטס (4:5) - ניו אינגלנד (0:8)

כמה היסטוריה יש במפגש הזה. ביל בליצ'יק וטום קופלין, שני החברים הטובים, ייפגשו שוב. העונה הסדירה המושלמת של הפטריוטס ב-2007 ננעלה עם ניצחון על הג'איינטס, אבל הענקים הדהימו חמישה שבועות לאחר מכן עם סנסציה גדולה בסופרבול וניצחו את ניו אינגלנד גם בסופרבול 2011/12. עכשיו, האלופה מגיעה לניו יורק כשהיא שוב עם מאזן מושלם ומול הגנה שרק לפני שבועיים חטפה 52 נקודות בניו אורלינס, אלא שהאובדן של דיון לואיס שגמר את העונה בהחלט עלול להשפיע על התקפת ניו אינגלנד. המשחק הזה נראה כמו אחת המשוכות העיקריות שנותרו לפאטס העונה והשאלה היא האם ההיסטוריה תשפיע כאן.

דנבר (1:7) - קנזס סיטי (5:3)

שבוע אחרי שספגו באינדיאנפוליס את הפסדם הראשון העונה, הברונקוס מקבלים צ'אנס נוח להתאוששות. פייטון מאנינג יעבור כבר בהשלמה הראשונה שלו במשחק את ברט פארב ויהפוך לשחקן עם הכי הרבה יארדים בתולדות הליגה (בעונה הסדירה) ודנבר, שבועיים לפני המשחק הביתי נגד ניו אינגלנד, תנסה להציג שוב את הגנת הברזל שאפיינה את רוב העונה שלה עד כה, בעוד הקוורטרבק הוותיק יקווה לא לפשל שוב. הצ'יפס דווקא נראו לא רע לפני שבוע החופש, עם 10:45 בלונדון על דטרויט, במה שהיה ניצחונם השני ברציפות אחרי חמישה הפסדים. מצד שני, הם הפסידו לדנבר בכל שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

סיאטל (4:4) - אריזונה (2:6), בין ראשון לשני, 3:30

משחק קריטי בסאנדיי נייט. ניצחון של אריזונה יסגור את הבית כמעט סופית ואולי גם ישאיר את סגנית האלופה מחוץ למאבק הפלייאוף העונה. מנגד, אם הסיהוקס ינצחו, הם יסגרו את הפער מהקרדינלס למשחק אחד בלבד והכל יהיה פתוח שוב. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ושבוע חופש, כך ששתיהן צפויות להיות רעננות ומוכנות לקרב הגדול. הסיהוקס ניצחו ארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ובעונה שעברה, חטפו מאריזונה רק תשע נקודות בשני מפגשים.

סינסינטי (0:8) - יוסטון (5:3), בין שני לשלישי, 3:30

המחזור יגיע לסיומו באוהיו שם הבנגאלס ינסו לשמור על המאזן המושלם ולהמשיך את פתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון, אולם בעוד סינסי עם רגל וחצי בפלייאוף, הרי שהמשחק קריטי בעיקר ליוסטון, שנאבקת על הפסגה ב-AFC דרום. יוסטון חוזרת משבוע החופש, אשר לפניו הפגינה סופסוף הגנה טובה וניצחה את טנסי. שתי הקבוצות נפגשו בפלייאוף בינואר 2012 וינואר 2013 ויוסטון ניצחה, אולם במפגש האחרון, לפני שנה, הבנגאלס היו עם ידם על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully