וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מי בא לבקר: רקס ריאן ובפאלו מתארחים אצל הג'טס בפתיחת המחזור

12.11.2015 / 9:30

המחזור העשירי ב-NFL ייצא לדרך עם מפגש לוהט בין המאמן לקבוצתו לשעבר, כאשר איי קיי אנמקפאלי, האיש ששבר לג'ינו סמית' את הלסת בפגרה, מונה לקפטן של הבילס לקראת המשחק (שישי, 3:25, ספורט 2)

רקס ריאן מאמן בפאלו בילס. AP
יהיה מעניין. ריאן/AP

ניו יורק ג'טס (3:5) - בפאלו (4:4), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 2

המחזור העשירי ב-NFL ייצא לדרך עם משחק מפתח במדולנדס, כאשר הסילונים, שמחזיקים במאזן ביתי של 1:3 ומגיעים אחרי ניצחון דחוק ולא משכנע על ג'קסונוויל ייארחו את היריבה לבית ה-AFC מזרח והיריבה בקרב על הוויילד קארד העונה, בפאלו, שבעצמה ניצחה שניים משלושת משחקי החוץ שלה העונה.

משחק אחד בלבד מפריד בין שתי הקבוצות, שאומנם משתרכות הרחק מאחורי הפטריוטס, אבל נמצאות חזק במאבק על אחד הכרטיסים לפלייאוף. שתיהן ייפגשו שוב במחזור האחרון של העונה ולכן לתוצאת המשחק הקרוב יכולות להיות השכלות משמעותיות.

רקס ריאן, שעזב את הג'טס בקיץ האחרון אחרי שש שנים סוערות, יגיע להתארח אצל האקסית ומינה לקפטן למשחק את איי קיי אנמקפאלי, האיש שחבט בג'ינו סמית' ושבר לו את הלסת בקדם העונה, נזרק מניו יורק והצטרף לבפאלו. הבילס, שקיבלו בחזרה את טיירוד טיילור ביום ראשון והסתדרו מצוין עם מיאמי, מובילים 51:58 במאזן ההיסטורי וניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully