וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו לאק סובל מפציעה בכליות ומקרע חלקי בשרירי הבטן, ייעדר 2-6 שבועות

10.11.2015 / 22:26

הקוורטרבק של אינדיאנפוליס נפגע במהלך הרבע הרביעי בניצחון על דנבר ביום ראשון. מאמן הקבוצה צ'אק פגאנו מסר כי הוא לא יצטרך לעבור ניתוח, אך לא ברור מתי יהיה כשיר לחזור למגרש

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
שוב בחוץ. לאק/AP, AJ Mast

אינדיאנפוליס רשמה ביום ראשון את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה, 24:27 דרמטי על האקס פייטון מאנינג, ניצחון שקטע לדנבר ברונקוס את העונה המושלמת שלה. אלא שהערב (שלישי), הקולטס התבשרו כי הניצחון הזה הגיע עם מחיר כבד.

במהלך הרבע האחרון של המשחק, נפצע הקוורטרבק של אינדי, אנדרו לאק וכעת, גילו בקבוצה כי הוא סובל מפציעה בכליות ומקרע חלקי בשרירי הבטן. המשמעות: לאק יחמיץ תקופה של בין שבועיים לעד שישה שבועות, תלוי בקצב ההחלמה שלו.

"הפציעה התרחשה בסיומו של סקרמבל בתחילת הרבע הרביעי, כאשר אנדרו עשה כל מה שהוא יכול כדי להביא לנו את הניצחון", מסר מאמן הקולטס, צ'אק פגאנו, "אנדרו סבל מכאבים לאחר המשחק והרגיש עוד יותר גרוע ביום שני, אז שלחנו אותו לבדיקות". פגאנו הוסיף כי השחקן לא זקוק לניתוח, אך לא ברור עדיין מתי יוכל לחזור למגרשים.

לאק כבר החמיץ העונה שני משחקים עם פציעה בכתף, אליה הצטרפו בהמשך דיווחים על פגיעה בצלעות, שעל פי הטענות לא דווחה לליגה. מחליפו, מאט האסלבק, ניצח את שני המשחקים בהם פתח בהיעדרו של לאק, שבעצמו מחזיק העונה ברקורד לא מחמיא של 5:2 בלבד.

* ג'וזף רנדל, הרץ האחורי שנחתך בשבוע שעבר מדאלאס, הושעה לארבעה משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרו לאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully