וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: קלאודמיר הוא שחקן ליגת העל שנתפס על נהיגה בשכרות

11.11.2015 / 13:00

קשר בית"ר ירושלים נתפס נוהג בגילופין בפעם השנייה במסגרת שהותו בארץ. שני תיקיו אוחדו, רשיונו נפסל ל-56 חודשים והוא יאלץ לשלם קנס של 50 אלף שקלים. בנוסף, ספג עונש מאסר ע"ת לחצי שנה במשך 3 שנים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר בית"ר ירושלים, קלאודמיר פריירה, הוא השחקן מליגת העל שנתפס נוהג בגילופין, כך הותר לפרסום היום (רביעי). הברזילאי נעצר בלילה שבין חמישי לשישי, נחקר במשך מספר שעות והובא לשיפוט מהיר ביום שישי בבוקר, לאחריו שוחרר.

קלאודמיר הובא לשיפוט מהיר משום שזו הפעם השנייה בה נתפס נוהג בגילופין, ובעקבות זאת גם דרישת התביעה לתת לו עונש הולם למען יראו וייראו. השחקן היה נתון מאז האירוע במעצר בית ויצא רק לאימונים ומשחקים בליווי עורך דינו. כאשר הגיע לאימון בשבת פנה לסלובודאן דראפיץ' בכדי להסביר לו את אשר עבר עליו. המאמן הרגיע אותו ושלח אותו להתלבש ולהתאמן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה.

שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר. קובי אליהו
שוב מסתבך. קלאודמיר/קובי אליהו

במהלך הדיון, אוחדו לשחקן שני התיקים, גם של נהיגה במהירות מופרזת וגם של נהיגה בגילופין. הצדדים הגיעו לסיכום על פיו רשיונו של קלאודימיר ייפסל ל-56 חודשים ובנוסף, הוא ייענש במאסר על תנאי ל-60 ימים במשך 3 שנים וקנס של 50 אלף שקלים. אם לא ישלם את הקנס, הוא ייכלא לחצי שנה. בנוסף, הוצא נגד השחקן איסור יציאה מהארץ עד אשר ישלם את הקנס.

בבית"ר ירושלים הוציאה הודעה רשמית בנושא: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים והעומד בראשו אלי טביב רואים בחומרה את עניינו של שחקן הקבוצה קלאודימיר פריירה. השחקן יעמוד לדין במסגרת המועדון, שם יטופל משמעתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר. קובי אליהו
התיקים אוחדו. קלאודמיר/קובי אליהו

עורך הדין של השחקן מוטי אסרף אמר בסיום הדיון: "קלאודמיר הפנים מאוד את חומרת העבודה. הוא במצב לא פשוט. העונש לא פשוט ביחס לעבירות שהגענו להסדר לגביהן. הדבר החשוב ביותר שהוא יירגע בשלב זה. חשוב לי לומר שהוא שחקן מקצוען שהצטיין גם במשחק האחרון. הייתה איתו בעיה, אני מאמין שהמועדון יטפל בזה והוא יחזור להיות קלאודמיר שכולם מכירים".

"הוא נהג בצורה שנהג כי הוא רגיל לתרבות אלכוהול אחרת במדינתו. גם כשאני ראיתי אותו הוא לא היה שיכור. מבחינתו זה היה בסדר והוא יכול לנהוג אך הוא הבין את המשמעות והפנים זאת".

קלאודמיר בן ה-31 הגיע לבית"ר ירושלים בעונה שעברה לאחר ארבע עונות באנסיונל הפורטוגלית. הוא מהזרים הבולטים בישראל ונחשב לאחד מעמודי התווך של הקבוצה. חוזהו של השחקן מסתיים בתום העונה וכעת נותר לראות האם האירוע הנוכחי ישפיע על עתידו בישראל.

שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר. קובי אליהו
מאסר על תנאי. קלאודמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully