וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: הפועל ירושלים חייבת ניצחון, הלפרין בספק

10.11.2015 / 19:56

אחרי הפסד הבכורה בליגה, האלופה שמחזיקה במאזן של 3:1 באירופה, תארח את קרסני אוקטיבר וולגוגראד ((20:00, ערוץ ONE). אליהו ייעדר, הלפרין בספק גדול. פרנקו: "נצטרך להגיע מרוכזים"

one

בווידאו: תקציר הפסד הליגה לראשון לציון

הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי, 20:00, ערוץ ONE) את קרסני אוקטיבר וולגוגרד במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ. ירושלים, שהפסידה ביום שבת לראשון לציון אחרי שתי הארכות, מחזיקה במאזן שלילי של 3:1 באירופה ומודעת היטב לכך שכל הפסד באירופה קריטי להמשך דרכה, כשבקבוצה מגדירים את המשחק כמשחק של "להיות או לחדול", אך גם וולגוגרד מחזיקה במאזן עגום של 3:1. ליאור אליהו פצוע ולא ישתתף כשהשתתפותו של קפטן האדומים יותם הלפרין בספק, וההחלטה האם ייטול חלק במשחק תיקבע לקראת פתיחתו.

יותם הלפרין גארד הפועל ירושלים מול שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בספק להתמודדות. הלפרין/ברני ארדוב

דני פרנקו אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו עומדים לפגוש קבוצה שמסתמכת על יכולות אישיות מאוד גבוהות של מספר שחקנים מאוד מרכזיים שלה, הם משחקים בקצב משחק מאוד מהיר, נצטרך להגיע מרוכזים ולשחק ביחד לאורך 40 דקות על מנת לשלוט בקצב של המשחק, להיות אגרסיביים ולא לתת לקבוצה הרוסית לפתח את המומנטום שהיא אוהבת לפתח תוך כדי משחק. אם נשחק ביחד לאורך כל המשחק ונהיה נחושים ועקביים בשני צידי המגרש , בתוספת הדחיפה של הקהל שלנו נוכל להיות בסוף הערב בעמדת ניצחון".

בר טימור הוסיף: "מדובר בקבוצה מאוד מוכשרת עם שחקנים אתלטיים. שתי הקבוצות לא נמצאות במצב אידאלי בבית הקשה שלנו, אני בטוח שזה הולך להיות משחק לא קל. אם נשאיר הכל על הפרקט במשחק בנוסף לתמיכה של האוהדים שלנו, נוכל להשיג תוצאה טובה".

המשחק יעמוד בסימן הצדעה ליישובי מטה בנימין ולמשחק יגיע ראש המועצה אבי רואה וכ-500 מתושבי המועצה שהוזמנו למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully