וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת פיוס בין מוחמד אבו יונס לאלי כהן. איציק כהן שוב על הכוונת

10.11.2015 / 15:53

בתום פגישה שהוגדרה כידידותית בין יו"ר בני סכנין למאמן, השניים יצאו עם תובנות להמשך העבודה המשותפת. רן קדוש צפוי לפתוח גם במחזור הבא, ניסיון להגיע להסדר על שחרורו של איגור יובאנוביץ'

one

בווידאו: תקציר התיקו בין בני סכנין לבני יהודה

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ומאמן הקבוצה אלי כהן, נפגשו אתמול (שני) בערב לראשונה מאז העימות ביניהם בסיום המשחק מול בני יהודה לשיחה שהוגדרה טובה מאוד. השניים שוחחו על המצב המקצועי בקבוצה וכמובן בין היתר גם על השוער רן קדוש שהמחלוקת לגביו עמדה במרכז העניינים. כהן מעוניין שקדוש ימשיך לעמוד וניראה שכך יהיה במשחק הבא מול הפועל כפר סבא.

בנוסף, הבלם איגור יובאנוביץ', שאבו יונס רצה שיחזור לסגל, לא צפוי לעשת כן, אך עשוי לשוב לאימונים. בינתיים, השחקן, שהגיש תביעת בוררות כנגד המועדון לא הורשה להתאמן גם היום ובקבוצה ינסו להגיע עם עורך דינו להסדר על התרת חוזהו.

ההחלטה שלא להשיב את יובאנוביץ' לסגל הביאה לכך שבקבוצה החליטו היום לבחון מחדש את אופציית איציק כהן. מאז פתיחת העונה, אז ישבו לראשונה עם כהן, נותק הקשר בין הצדדים אך לוואלה! ספורט נודע שבימים הקרובים יגבירו בסכנין את המאמצים להגיע להסדר השחרור עם יובאנוביץ', מה שיאפשר את פתיחת המשא ומתן החדש עם אציק כהן.

מאמן בני סכנין, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
יישר את ההדורים עם אבו יונס. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully