וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים קוראים להעתיק את אליפות העולם מאילת, המנהל: "זה לא אפשרי"

10.11.2015 / 15:41

כ-70 גולשי RSX חתמו על עצומה שקוראת להעתיק את התחרות שתתקיים בפברואר בארץ בשל המצב הביטחוני. רוני מאיר המנהל את התחרות: "אם בכל זאת זה יקרה, השקעה של מיליונים תרד לטימיון ותהיה פגיעה בגולשים הישראלים"

לא פחות מ-70 גולשי RSX חתמו לאחרונה על עצומה שקוראת להעתיק את אליפות העולם שמתוכננת להתקיים באילת בחודש פברואר מישראל. הסיבה המרכזית לחשש נובעת מהמצב הביטחוני בארץ, ובעיקר בעקבות הידיעות שמגיעות באשר לנסיבות שהביאו להתרסקות המטוס הרוסי בסיני והחשש כי מדובר באירוע טרור.

"אנחנו, ספורטאי דגם RSX, משמיעים קול אחיד בפני מנהלי הדגם לנקוט בפעולה מיידית להזזת מיקומה של אליפות העולם מישראל לאחד המקומות החלופיים שנקבעו מראש", כתבו הגולשים. אחד מהם, בורחה סרה מספרד, הגיב לקריאה הזו וכתב כי "ישראל היא לא מקום בטוח! קיום התחרות בפורטימאו יכול להיות אפשרות טובה. זה זול ובטוח לאירופאים".

נמרוד משיח. איגוד השייט,
נמרוד משיח/איגוד השייט

ואיך מגיבים להתפתחויות הללו בישראל? רוני מאיר, מנהל התחרות שמשמש גם כחבר בוועד המנהל של ההתאחדות הבינלאומית, טוען: "אין באמת אפשרות מעשית להעביר את התחרות מבחינה חוקית כי כמארגנים אנחנו חתומים על חוזה. הם לא יכולים לבטל את התחרות או להעתיק אותה אלא אם יש כוח עליון.

"אני כמובן שם את עצמי במקומם, ומבין את הדברים, אבל רק לאחרונה נערכה פה אליפות עולם ב-470. צריך לזכור שמעורבים פה הרבה אינטרסים, וכבר בעומאן הבנו שניסו להזיז את התחרות בטענה שישראל זה לא מקום בטוח. כולם מודעים למצב, ואין לנו אפשרות לעצור את ההתארגנות של הגולשים. אני מקווה מאוד שהתחרות תישאר אצלנו. אם זה לא יקרה, יש לכך השלכות כבדות, גם מבחינה כלכלית כשמדובר במיליונים של השקעה שיירדו לטימיון אחרי שהזמנו הרבה מאוד ציוד לקראת התחרות, וגם מבחינה מקצועית, שכן יש פגיעה במבחנים האולימפיים, וגם מבחינת הדור הצעיר שעבורו התחרות הזו אמורה לשמש כמעין מקפצה. למרות הכול, אני מאמין שהתחרות תתקיים כסדרה ובסוף כולם יגיעו לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully