וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ייפגש עם רוני לוי. על הפרק: שחרור שחקנים בינואר

10.11.2015 / 9:05

נשיא המועדון והמאמן ייפגשו לשיחה, בה יוחלט מי השחקנים שישלמו את המחיר. הפועל תל אביב תנסה להחזיר את ידין או את שכטר אם אכן יעזבו. המאמן ישוחח עם השחקנים

one

עד לפני מספר שבועות, במכבי חיפה סימנו את היעד המרכזי לעזוב – אלירן עטר. אלא שמאז ההחלטה להחזירו, עטר נראה מאוד מודאג מהמצב. במחזור הקודם הוא התעמת עם לודוביק אוברניאק ושלשום, בירידה לחדר ההלבשה, צעק ומירר בבכי. "אין כאן מספיק שחקנים שאכפת להם כמו לאלירן, לא יכול להיות שכבר שבועיים הוא בין היחידים שמראים ניצוצות של דאגה ממצב הקבוצה. אם היו עוד כמה כמוהו, הייתי פחות מודאג", אמר גורם בכיר במועדון אתמול. בעקבות המצב, נשיא המועדון יעקב שחר מתכוון לקיים במהלך הימים הקרובים פגישה עם רוני לוי, בה יוחלט לגבי מדיניות שחרור שחקנים בחודש ינואר. לא בטוח שכבר בפגישה הזאת יוסקו מסקנות סופיות, אבל נראה כי זהו שלב ראשון בהחלטה לערוך שינויים בקבוצה.

במועדון מצפים לשיפור מהיר אצל איתי שכטר, שהוחלף בעקבות עייפות במשחק האחרון משום שאינו בכושר משחק מלא. באימון ביום שישי החלוץ ספג צעקות מרוני לוי כשירד ראשון מהמגרש לאחר שהמאמן החליט לפוצץ את האימון. "איתי, לך. לך ראשון. אתה כבר יודע הכל בכדורגל", אמר לו המאמן לאחר שראה אותו עוזב ראשון לכיוון לובי השחקנים.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
מצפים לשיפור מהיר. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

השחקן הראשון שעשוי לעזוב הוא אביחי ידין. ככל הידוע, הפועל תל אביב מעוניינת בשניים ולאחרונה אף נעשתה בדיקה ראשונית מול אחד מהם לגבי האפשרות שיחזק את הקבוצה בחלון ההעברות. עוד החלטות שיתקבלו: עתידו של חן עזרא במועדון וכן של שחקנים צעירים נוספים שלא הרשימו ועשויים לעזוב כבר בינואר או לכל המאוחר בחלון ההעברות בקיץ. עאיד חבשי לא הרשים במשחק האחרון ולא ברור האם יישאר עונה נוספת אם לא יחול שיפור ביכולת שלו. בחיפה לא מתכוונים למכור שחקנים צעירים, אלא להשאיל את אלה שלא משדרגים את הקבוצה. לגבי עזרא, למרות היכולות הרעה שהוא מפגין לאחרונה, נראה כי המועדון יחליט להגיש הצעה לשחקן מתוך הנחה שגם אם לא יפרוץ העונה, הוא יוכל לשמש כשחקן סגל לגיטימי בעונה הבאה ואולי להימכר לחו"ל בעתיד. גם אחד החלוצים, שובל גוזלן למשל, עשויים לצאת בהשאלה.

הקבוצה תערוך הבוקר אימון, במהלכו רוני לוי צפוי לשוחח עם השחקנים על המצב שנוצר. המטרה הראשונית של המאמן תהיה לגרום לשחקנים להבין שמדובר בקבוצת תחתית, ועליהם לשנות תפיסה ולהבין שהקבוצה זקוקה לנקודות בדחיפות, כבר לאחר הפגרה מול הפועל תל אביב ומכבי נתניה.

מכבי חיפה הודיעה הבוקר שתפסה שני אוהדים שסינוורי את שחקני בית"ר ירושלים מהיציע הצפוני במשחק שלשום, וציינה שעד כה נתפסו כ-100% מהאוהדים שביצעו עבירות סדר במתחם האצטדיון. מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יז'יק, התייחס למקרה ואמר: "למצוא אחד המדליק לייזר לשניה בתוך גוש יציעים המכיל כ-8,000 אוהדים זו משימה לא פשוטה, כמו למצוא מחט בערימת שחת. אני שמח שהמשאבים הרבים שאנו משקיעים נשאו פרי, והם נתפסו תוך כדי המשחק. אנו נפעל ביד קשה כנגד המתפרעים". בנושא אחר, קובי מויאל, איתי שכטר ודקל קינן יחלו קורס מאמנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully