וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ניצחה בסן דייגו, דיון לואיס גמר את העונה, טליב הושעה ממשחק

10.11.2015 / 8:22

הדובים רשמו 19:22 דרמטי בקליפורניה בעזרת 151 יארד באוויר של אלשון ג'פרי. הרץ של הפטריוטס קרע את ה-ACL, מגן הפינה של דנבר לא ישחק נגד קנזס סיטי בגלל האצבע שדחף לעינו של דוויין אלן ביום ראשון. ווס וולקר חתם בסנט לואיס, בליין גאברט ימשיך לפתוח

אלשון ג'פרי שחקני שיקגו ברס חוגגים. Lenny Ignelzi, AP
לשיפור מצב הרוח. ג'פרי/AP, Lenny Ignelzi

סן דייגו (7:2) - שיקגו (5:3) 22:19

נו, גם משחקים כאלה הם חלק מעונת ה-NFL, רק חבל שהם מגיעים במאנדיי נייט לעיני האומה. אז בקצרה, הדובים עם ניצחון שלישי העונה, הצ'ארג'רס ממשיכים להתבזות, בעיקר בבית. הם כבר הובילו 0:13 אחרי טאצ'דאון של דני וודהד ופיק סיקס בתחילת הרבע השני, אך שיקגו צימקה ו-3:19 לסיום עשתה מהפך מתפיסה ל-25 יארד באנדזון של זאק מילר. סן דייגו נבלמה ושלום על ישראל. 345, צמד, איבוד ופאמבל לג'יי קאטלר, 151 באוויר לאלשון ג'פרי. 280 וטאצ'דאון לפיליפ ריוורס.

עוד מהליגה:

* אקיב טליב, שדחף אצבע לעינו של דוויין אלן מאינדיאנפוליס לקראת הסיום ביום ראשון, הושעה ממשחק אחד. הוא יחמיץ את המפגש של דנבר מול קנזס סיטי.

* דיון לואיס, הרץ האחורי של הפטריוטס, שפרץ בתחילת העונה משום מקום והפך לאחד הכלים החשובים של הקבוצה, קרע את ה-ACL וגמר את העונה.

* בליין גאברט יקבל צ'אנס נוסף. אחרי שעזר לנצח את אטלנטה, הקוורטרבק של סן פרנסיסקו ישחק במקום קולין קפרניק גם מול סיאטל בתום שבוע החופש של הניינרס.

* ווס וולקר חוזר לליגה וחתם בסנט לואיס המסקרנת, שעות אחרי שה-NFL השעתה לארבעה משחקים את התופס של הראמס סטדמן ביילי בשל שימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully