וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "הייתי בשיגעון, באטרף. השער היפה בקריירה שלי"

10.11.2015 / 7:12

החלוץ פרק תסכול אחרי שער הניצחון המרשים מול הפועל חיפה, שחקן: "הוא עבר תקופה קשה". ההנהלה תגיש הצעות להובאן וברדה לפני ינואר. בכר שוקל לצרף שחקן הגנה זר בחלון ההעברות

one

בווידאו: צפו במספרת של ארבייטמן שניצחה את הפועל חיפה

בהפועל באר שבע דיברו בתקופה האחרונה על חשיבות חלוקת העומס והשערים בין שחקני ההתקפה, אבל רק שחקן אחד לא היה שותף לה – שלומי ארבייטמן. אתמול הוא פרק תסכול של תקופה ארוכה ובבאר שבע יכולים לצרף גם אותו לרשימת המבקיעים. "מי שמכיר את שלומי יודע איזה תקופה קשה הוא עבר, כמה היה לו קשה לשבת על הספסל. זה היה מצב לא פשוט עבורו", סיפר אתמול אחד השחקנים הקרובים לחלוץ. "שער כזה יכול רק לתת לו ביטחון לקראת ההמשך". בכר יפגוש לאחר הפגרה את בני יהודה (המשחק ייערך בהרצליה), אבל אז בן שהר יחזור לסגל. "יהיה כאב ראש לברק, אין ספק. לא נעים לומר, אבל עד עכשיו הפציעות די הצילו אותנו", אמרו אתמול במועדון.

"זה היה אחד השערים הכי יפים בקריירה שלי, בעצם הכי יפה", אמר ארבייטמן. "תקופה די ארוכה לא כבשתי. ראו את ההתפרצות שלי אחרי השער. הייתי בשיגעון, באטרף. אבל מעבר לזה הכי חשוב שחרנו למקום הראשון. הכדור היה באוויר, עליתי לנגיחה. הייתי בטוח שאני צריך להוריד את הכדור לשחקן אחר. ראיתי שאין אף אחד מסביבי, החלטתי לעשות מספרת. ראית יש הכדור נכנס ובאותו רגע הייתה לי הרגשה שאי אפשר לתאר".

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
"תמיד האמנתי שאחזיר על המגרש ואהיה שלומי שכולם מכירים". ארבייטמן/ברני ארדוב

ארבייטמן דיבר גם על הקיץ האחרון, בו הוזכר לקראת סיום החלון כמועמד להצטרף למכבי חיפה והפועל תל אביב לאחר שלא קיבל דקות מבכר. "אין ספק שכל שחקן רוצה לשחק ורעב לשחק. יש תקופות שאתה משחק פחות. לצערי שיחקתי פחות, נכנסתי בעיקר כמחליף. אבל תמיד האמנתי שאחזיר על המגרש ואהיה שלומי שכולם מכירים. אני עובד מאוד קשה ושמח שזה בא לידי ביטוי עכשיו", הסביר החלוץ. "אני עם הפנים קדימה וכמובן אמשיך בעבודה קשה. יש לנו סגל עמוק ומצוין. כולם רוצים לשחק. אם אני ראוי אשמח, ואם לא אמשיך לעבוד קשה ואחכה להזדמנויות הבאות. כולם ראו את הריצה אחרי השער, הורדתי את החלוצה וכל מה שהיה עליי. אני מאוד שמח שזה הגיע היום, אחרי עשרה מחזורים. לא יודע אם זה שער העונה. מה שחשוב זה כדור ברשת, ולא משנה איך אני כובש".

לגבי היכולת על הדשא, בבאר שבע לא היו מרוצים בעיקר מהסיומת, אבל במועדון הדגישו ש"חשוב לדעת לנצח גם משחקים כאלה, כשאתה פחות טוב ומגיע לדקות האחרונות כשיש עליך לא מעט לחץ". בכר שוקל לחזק את הקבוצה בשחקן זר במהלך חלון ההעברות שייפתח בחודש הבא. כרגע, לאור היכולת של שחקני ההתקפה נראה שברק יעדיף לצרף דווקא שחקן הגנה נוסף. במעודון, כמובן, מכוונים העונה לתואר. "אנחנו אחרי חמישה ניצחונות ברציפות, 19 שנה לא עשינו את זה", אמר ארבייטמן. "אנחנו יוצאים לפגרה מחויכים, חשוב לחזור למקום הראשון. אנחנו רוצים לבוא ולהיות הכי טובים שיש. הליגה עוד ארוכה, אז אנחנו לא מדברים כרגע על אליפות. צריך להיראות הרבה יותר טוב. גם נגד הפועל חיפה שהסתגרה הגענו להזדמנויות".

הנהלת הקבוצה מתכננת להיפגש עם אובידיו הובאן ואליניב ברדה עוד לפני מועד ההעברות בינואר. הקפטן יוכל לנהל משא ומתן החל מהמועד הזה, אבל לא מתכוון לעשות זאת. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון החליטו להאריך את חוזהו וגם החלוץ, שרוצה לשחק שנתיים נוספות, מעוניין להמשיך. לאחר מכן הוא צפוי לשמש כמנהל מקצועי. לארבייטמן אין חוזה בב"ש לעונה הבאה, אך לא מן הנמנע כי בנוסף לברדה והובאן, גם לו יוצע חוזה.

ארבייטמן אגב, יתחיל היום קורס מאמנים יחד עם דודו גורש ומאור מליקסון. שיר צדק נרשם גם הוא לקורס, אבל לא עומד בקריטריונים ועשוי לקחת חלק בקורס הבא.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחפש שחקן הגנה. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully