וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר הזהיר מלאלה. צדק: "אנחנו משחקים כדורגל יפה לעין"

9.11.2015 / 10:33

המאמן ערך אסיפה לקראת הפועל חיפה (20:30, ספ' 1) והודיע ל-20 שחקנים להגיע למפגש, אז יפורסם הסגל. טרנר יהיה מלא. הבלם ממתין לבוזגלו, שיצפה במשחק וינותח מחר: "אין עוררין על מה שהוא עשה פה"

one

"הפועל באר שבע קבוצה טובה העונה, אנחנו רוצים להשתפר כל עונה, להתקדם בכל משחק. זאת המטרה שלנו. אנחנו לא נמצאים פה סתם. יש לנו מטרות והן להמשיך לשחק כדורגל טוב ולהתקדם. צריך למצוא פתרונות נגד כל קבוצה, יש לנו שחקנים כשרונים וצריך להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם". כך אמר בלם הפועל באר שבע שיר צדק לקראת המשחק הערב מול הפועל חיפה (20:30, ספ' 1).

אוהדי באר שבע צפויים למלא את האצטדיון הערב, כשברק בכר צפוי לפתוח בהרכב הרגיל שלו לאחר שאופיר דוידזאדה ערך אימון מלא. מתן אוחיון ובן ביטון כשירים למשחק. בכר זימן למפגש היום 20 שחקנים. בכר עצמו ערך אסיפה והקרין את המשחק האחרון של הפועל חיפה, מול בני סכנין. "היזהרו מהחלק הקדמי, לאלה מאוד מהיר", אמר בכר. "הם צפויים להמשיך באותו הרכב".

על משחק ההגנה של הקבוצה, שלעתים מתקשה לא לספוג, אמר: "בכל משחק האידיאל הוא לא לספוג, אבל לפעמים זה קורה. אנחנו משחקים כדורגל יפה לעין, קבוצה התקפית. כולם פה עובדים, יש דוגמאות ששחקנים בהתקפה עושים הגנה ונותנים גול. גם שחקני הגנה כמו סוארס מבקיעים".

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע (אמצע). ניב אהרונסון
"בכל משחק האידיאל הוא לא לספוג". שיר צדק/ניב אהרונסון

על הפציעה של מאור בוזגלו הוסיף: "כאחד שעבר פציעות, זה לא נעים לשמוע. אנחנו רוצים לשמור על הבריאות, מאור חשוב בחדר ההלבשה ובמגרש. אין עוררין על מה שעשה בבאר שבע. הוא חשוב למערכת. נקווה שיחזור הכי מהר שיכול ויותר טוב ממה שהיה. נקווה שיחזור לקבוצה מצליחה ואז יהיה לו קל יותר להשתלב".

"הוכח שיש משחקים בהם אתה לא מגיע מעודד ו'משלם במזומן', כמו מול עכו", סיכם צדק. "יש לנו עקרונות משחק שאנחנו עובדים לפיהם. צריך להמשיך להציג את אותה יכולת, גם התקפית. צריך למצוא פתרונות תוך כדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully