וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן: "מהטירוף רצתי עד דובב, הייתי צריך טוסטוס כדי לחזור"

9.11.2015 / 8:02

בית"ר ירושלים נותרה באופוריה לאחר הניצחון על מכבי חיפה, אך בקבוצה היה מי שהודה: "לא היינו טובים, הקהל החזיק אותנו במשחק". דראפיץ' זעם במחצית: "בושה איך שאנחנו נראים"

one

שחקני בית"ר ירושלים חגגו דקות ארוכות את הניצחון 0:2 בחוץ על מכבי חיפה אמש (ראשון), תחילה על הדשא עם הקהל שעשה את הדרך מהבירה ולאחר מכן, גם בחדר ההלבשה. אלא שלמרות שלוש הנקודות והניצחון השלישי ברציפות, בקבוצה יודעים שהם לא הבריקו והיו עלולים גם להפסיד: "אולי דווקא היכולת גורמת לנו לשמוח יותר", אמר אחד השחקנים, "פעם היינו מתפרקים במשחק כזה, אבל עמדנו טוב ועקצנו בסוף. יש אווירה טובה בחדר ההלבשה וזה מקרין על המגרש. הקהל החזיק אותנו במשחק. היו 25 אלף אוהדי חיפה, אבל הרגשנו במשחק בית והלוואי שכל שבוע תהיה אווירה כזו".

המאמן סלובודאן דראפיץ' התייחס לחילופים שביצע ושינו את המשחק: "דובב גבאי זה חילוף שחשבנו עליו במהלך השבוע, כאשר לידור כהן היה פצוע וידענו שהוא לא יוכל לשחק 90 דקות. החלטנו במחצית שאחרי כמה דקות הוא ייכנס ויחד עם צעירי, הם עלו מהספסל ועשו שינוי. הם היו רעבים וזה חלק מהשינוי אצלנו. לשניהם לא קל להיות על הספסל והם רוצים לשחק, אבל הם עובדים קשה וכאשר הם נכנסים, הם נלחמים על המקום שלהם. ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
ממשיכים לרוץ בצמרת/יוסי ציפקיס

דראפיץ' דיבר בסיום על התקופה הקשה שעבר: "גם כשאוהדים קיללו, אמרתי שזה בצדק, כי לא שיחקנו טוב וזו לא הייתה הקבוצה שרצינו לראות. רצינו להגיע למצב שהאוהדים איתנו ועשינו את זה. אנחנו לא חושבים יותר מדי קדימה ועל המקומות הראשונים. ניצחנו, אבל לא שיחקנו טוב, אז לפני הכל צריך יציבות. לא הנענו כדור מספיק טוב, לא היינו מספיק אגרסיביים וניצחנו על כישרון, אבל זה לא יספיק בהמשך".

במחצית, דראפיץ' עוד רתח על השחקנים וצרח: "אני מתבייש באיך שאנחנו נראים. במקום שנרוויח את המצב שאנחנו נמצאים בו ונמשיך למעלה, אנחנו נרפים, נותנים לחיפה לשלוט, לא מניעים טוב ולא אגרסיביים, כמו פישרים אנחנו נותנים להם לשחק. אם אתם רוצים להיות למעלה, תעלו אחרת למחצית השנייה".

בבית"ר הזכירו אתמול שהמסירה של צעירי לגבאי הייתה דומה מאוד לשער אותו כבשה הקבוצה בתבוסה בשרלרואה בליגה האירופית בתחילת העונה: "איך זה נגמר אז ואיך היום, יחי ההבדל הקטן", אמרו בחיוך. גבאי נשאל על כך שהוא מבקיע תמיד במשחקים גדולים: "אמרתי לפני המשחק לדן איינבינדר ובוריס קליימן שאבקיע היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שמישהו ידאג לו לטוסטוס. קליימן/יוסי ציפקיס

השוער בוריס קליימן נשאל על העימות עם אלירן עטר: "זה לא רציני, שטויות ועצבים של משחק, לא משהו מעבר לזה". קליימן הפתיע, כאשר לאחר השער של גבאי רץ כל הדרך משערו וקפץ על החלוץ: "אף פעם לא יצא לי לרוץ ככה מגרש שלם. הייתי צריך טוסטוס כדי לחזור. הייתי בשיגעון, זה לא היה מתוכנן, החלטה ספונטנית של אותו רגע להיות חלק מהטירוף הזה".

במהלך המשחק, השוער התלונן מספר פעמים על סינוור עם לייזר לעברו, עד שהשופט אף איים להפסיק את המשחק: "הבחור שעשה את זה ממש צלף, כי הוא כיוון לי ישירות לעיניים ברמת דיוק גבוהה מאוד". על נבחרת הוא הוסיף: "אני תמיד רוצה להיות חלק. אני עובד קשה ומאמין בעצמי, אבל נראה לאורך העונה. אצטרך לשמור על יציבות ואז אני מאמין שאגיע לשם".

בסיום, אמרו בצחוק בקבוצה לניקיטה רוקאביציה שכדי לזכות שוב בכדורגלן החודש, הוא יצטרך לכבוש שלושער נוסף: "אני מוכן להבקיע שוב שלושער ולא להיות שחקן החודש, אין לי בעיה עם זה", ענה החלוץ המחויך. דוד קלטינס סבל מרגישות בשריר עוד במחצית הראשונה, אך המשיך לשחק והוא יזכה למנוחה של מספר ימים. גם לידור כהן, שעלה לשחק עם כאבים, ינוח. השחקן היה מאוכזב מהחילוף, לאחר שעשה מאמצים במשך כל השבוע להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully