וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במכבי חיפה: "רוני לוי נשאר, אבל חצי קבוצה תלך הביתה"

9.11.2015 / 7:39

המאמן מתכוון להבהיר: מעתה נתנהל כמו קבוצת תחתית. בקבוצה ייחתכו שחקנים, בלי קשר לתוצאות. אוברניאק המאכזב על הכוונת. ומה לגבי יוסי בניון? "לא כבשנו בלעדיו. הבעיה עמוקה יותר". המועדון יעמוד לדין עקב התנהגות הקהל

one

במכבי חיפה קיוו לצאת לפגרה עם קצת שקט וניצחון על בית"ר ירושלים, אבל סיימו אתמול (ראשון) עם עוד הפסד, הפעם 2:0 ביתי, שהשאיר אותם מתחת לקו האדום. אחרי עוד כישלון, חלק מהשחקנים, כבר מתחילים להישמע לחוצים, בעוד שבמועדון טוענים כי אין כוונה לעלות לסדר היום את נושא המאמן.

בכיר בחיפה אמר אמש: "רוני נשאר וימשיך כאן עד סוף העונה, אבל חצי קבוצה תלך הביתה". מעבר לגיבוי שנשמע, ישנה כמובן גם ביקורת על המאמן: "אולי הוא יצליח בטווח הארוך, אבל כרגע זה פחות עובד וזו בעיה. יכול להיות שהפיתרון הוא לחשוב ולהתנהל כמו קבוצת תחתית ואת זה רוני יצטרך להעביר לשחקנים בפגרה". אחד השחקנים הוסיף: "רוני לא קוסם ונראה שהוא כבר ניסה הכל. אם לא נהיה קבוצה יותר יעילה, הוא לא יוכל להציל אותנו. עובר על המועדון הזה משהו שקשה להסביר". נקודת האור היחידה הייתה הנעת הכדור, ממנה המאמן היה מרוצה.

אלירן עטר, שהתעמת במחזור הקודם עם לודוביק אוברניאק, לקח באופן קשה את ההפסד אתמול ובסיום, בכה בחדר ההלבשה. במועדון לא מרוצים כרגע מאוברניאק, שנמצא על הכוונת יחד עם שחקנים נוספים כמו אביחי ידין. עאיד חבשי רשם משחק לא טוב, לא הצדיק את הקרדיט לו זכה וספג ביקורת וכך גם אוראל דגני וחן עזרא, שטרם הוגשה לו הצעה להארכת חוזה.

איסמעיל ריאן וגליינור פלט שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שום דבר לא הולך/יוסי ציפקיס

אחד השחקנים הבודדים שהפגינו יכולת סבירה היה ניקולה דרינצ'יץ' (גם פלט, קינן וסטויקוביץ' צוינו לטובה), עליו נאמר: "אולי שפטנו אותו מוקדם מדי". מי שלא ספג ביקורת הוא כמובן יוסי בניון שישב ביציע: "כמה פעמים הקבוצה ניצחה בלעדיו? אפס. כמה שערים היא כבשה כשהוא לא בהרכב? אפס. הוא הבעיה? יש פה כל כך הרבה בעיות מעבר, עמוקות יותר. עד שהדרך לא תשתנה יהיה קשה להצליח", גוננו שחקנים על הקפטן בסיום.

לאחר המשחק, חלף בניון על פני רכב משטרה ובו שני אוהדים כבולים באזיקים. השניים עודדו אותו מתוך הניידת וקראו לעברו: "90 אחוז מהקופים חושבים כמונו, אבל מתביישים לומר את האמת". מתברר כי השניים נעצרו אחרי שמצלמות האבטחה תיעדו אותם מסנוורים בלייזר את בוריס קליימן. הם נלקחו לחקירה. למרות הכול, בניון לא צפוי להישאר במועדון בתום העונה, אלא אם כן יקרה מהלך חריג בו הקבוצה תעלה על מסלול הניצחונות והקפטן יודיע שהוא מעוניין להישאר בעקבות שינוי האווירה. בכל מקרה, לחיפה יש כוונה למנות מנהל ספורטיבי.

"ידעתי שהקבוצה במצב קשה, אמרו לי שיש איכות בקבוצה וצריכים מישהו שיעזור", הסביר גליינור פלט, "אם הייתי יודע מה התשובה לבעיה בהתקפה, הייתי מבקיע הרבה שערים, אבל אני לא. אם מסתכלים על החלוצים, כולם יכולים לתת גול, אבל כדורגל זה משחק קבוצתי. אי אפשר לעשות את זה לבד, אני לא יודע מה הסיבה שאנחנו לא כובשים". על הקהל אמר פלט: "הרבה אנשים באו לעודד אותנו למרות המיקום ואני מעריך את זה. הלוואי ונוכל להחזיר להם. הם צריכים להמשיך לתמוך בנו ולא להתייאש. יחד נצא מהמצב".

ההתאחדות הודיעה כי חיפה תעמוד לדין בגין סעיף "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", וזאת לאחר שבדוח השיפוט דווח על סינוור שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן באמצעות לייזר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully