וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אריק ינקו ייעדר כשלושה שבועות

8.11.2015 / 20:33

השוער נפצע בשריר הארבע ראשי ויחמיץ בוודאות את המשחק נגד מכבי נתניה בעוד שבועיים: "ידעתי באותו רגע שזה קרע. גלזר יגיע רחוק ויהיה אחד השוערים הטובים בארץ"

one

בווידאו: ה-1:0 של הפועל רעננה להפועל תל אביב

הפועל רעננה התבשרה היום (ראשון) שהשוער הראשון שלה, אריק ינקו, שנפצע אתמול במשחק ההפסד נגד הפועל תל אביב (1:0) ייעדר כשלושה שבועות. מבדיקת MRI שנערכה לינקו התברר כי הוא מתח את שריר הארבע ראשי, מה שיאלץ אותו לנוח בשבועות הקרובים ולהחמיץ את המשחק בעוד שבועיים נגד מכבי נתניה.

"תמיד יכול להיות יותר גרוע, אבל גם הפציעה הזו מספיק גרועה", אמר ינקו. "הפציעה נגרמה אחרי ששמתי כדור על הארץ, ובבעיטת שוער הרגשתי קריעה. ידעתי באותו רגע שקרעתי את הרצועה. בעבר סבלתי גם מקרע ברצועה, לא בדיוק שם, וזה היה הרבה פחות חמור. עם טיפול נכון אני מאמין שאני אחזור במהרה".

עומרי גלזר שוער הפועל רעננה עם מאמן השוערים עמי גניש. יוסי ציפקיס
יגיע רחוק. גלזר/יוסי ציפקיס

ינקו התייחס גם לשוער הנבחרת הצעירה, עומרי גלזר שהחליף אותו במחצית וספג את שער ההפסד בדקה ה-90, ואמר: "הוא חבר קרוב. אני מפרגן לו מכל הלב, הוא ילד מוכשר שיגיע רחוק. לא צריך לקטול אותו בכלל כי הוא באמת שוער מוכשר. אני חושב שהוא יהיה אחד השוערים הטובים בארץ. יש בינינו חברות טובה, ואני באמת רוצה שהוא יצליח. מיד כשספגנו את השער, הרגשתי שאני זה שספגתי. התבאסתי בשבילו מאוד. אמרתי לו שזה חלק מהעניין, ושיהיה לו עוד הרבה זמן להוכיח את עצמו".

על שני ההפסדים הרצופים של רעננה הוסיף ינקו: "בשני המשחקים האחרונים זה היה נראה כאילו שקבוצות כבר למדו אותנו והתחילו לקחת אותנו יותר ברצינות. לא הגיע לנו להפסיד להפועל תל אביב. ידענו שהמשחק יתנהל ככה ושהוא עלול להיות מוכרע על מצב נייח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully