וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בית"ר הורשע בתקיפת אוהדי מכבי חיפה, המדינה דורשת מאסר

8.11.2015 / 13:22

מספר שעות לפני שהירוקים יארחו את הירושלמים, הורשע ליאור פטורי (30) על שתקף שני נערים ומבוגר בפעם שעברה שהירוקים אירחו את הצהובים-שחורים. עדיין אין הסכמה על גזר דין

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין מכבי חיפה ובית"ר ירושלים

מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 20:55, ערוץ 1) את בית"ר ירושלים, ועוד קודם לכן, הורשע אוהד הקבוצה על שתקף מספר מאוהדי מכבי חיפה בפעם שעברה שהירוקים אירחו את הצהובים-שחורים. מדובר בליאור פטורי (30), שתקף שני נערים ומבוגר, והודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של קטין ותקיפה. גזר דין עדיין לא ניתן, שכן על הענישה אין הסכמה בין הצדדים, אולם המדינה תבקש מאסר בפועל.

פטורי וחבריו הגיעו ברכבם אל איזור האצטדיון בחיפה, חיפשו מקום חניה ובהיכנסם לקניון חיפה חצו אזור מגודר החסום לחניית רכבים, תוך הזזת מחסום שהוצב במקום. באותה העת, חלפו ליד הרכב שלושה אוהדי מכבי חיפה - שני אחים בני 14 ו-16 ואוהד נוסף, מבוגר יותר, שהוא גיסם של הנערים. הנאשם יצא מהרכב, בעודו אוחז כוס בירה, והחל לקלל ולצעוק לעבר הנער בן ה-14 שלבש מחמם צוואר עם סמל מכבי חיפה: "מה אתה עושה פוזות, תוריד את זה, אתם תשתחוו לי". הנאשם תפס במחמם הצוואר שעל צווארו של הנער ומשך בו בחוזקה והורידו בכוח מצווארו. בהמשך נגח הנאשם בנער השני, בן ה-16, ושבר את אפו. האוהד השלישי שהיה עם שני הנערים ניסה להרחיק את הנאשם ובתגובה ספג סטירה.

מנהל אבטחה שהיה במקום ניסה להרחיק את הנאשם מעל המותקפים ועל פי עדותו, בשלב זה ראה הנאשם שני אוהדים אחרים של קבוצת מכבי חיפה, הוציא מכיס חולצתו חפץ חד והחל ללכת לכיוונם בעודו צועק לעברם "אני אדקור אתכם". מנהל האבטחה הזהיר את אוהדי חיפה ואלה ברחו מהמקום.

לפטורי שלוש הרשעות קודמות. אחת מאותן הרשעות, משנת 2009, באה גם כן בעקבות משחק כדורגל - אז יוחסו לו עבירות של נהיגה פוחזת של רכב והתנהגת פרועה במקום ציבורי. על פי אותו כתב אישום, לאחר משחק בסוף 2008 שבו הפסידה בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה, הנאשם וחברו נסעו במכוניתם ליד האוטובוס בו נסעו שחקני בית"ר. סמוך לעפולה הסיטו בפתאומיות את המכונית בה נסעו לנתיב בו נסע האוטובוס ובלמו בפתאומיות. בעקבות כך נאלץ נהג האוטובוס לבלום בפתאומיות ולסטות עם האוטובוס. לאחר מכן, כשהאוטובוס עצר ברמזור אדום, ירדו פטורי וחברו, יחד עם אוהדים שהיו במכוניות אחרות, קיללו את השחקנים, דפקו על דפנות האוטובוס ודרשו מהנהג כי יפתח את הדלתות.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
למצולמים אין קשר לכתבה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully