וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "רן קדוש מפסיד לנו משחקים, לקנדיל מגיע צ'אנס"

8.11.2015 / 11:32

יו"ר בני סכנין הודה שהסיבה למתיחות בינו לבין המאמן אלי כהן היא בשל מחלוקת בנוגע לשוער שצריך לפתוח בהרכב. השחקנים דווקא חושבים אחרת: "רן עושה עבודה טובה, מצחיק שחושבים שהוא הבעיה"

one

על רקע המתיחות בין הנהלת בני סכנין למאמן אלי כהן, יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, טען בפני וואלה! ספורט שמקור חילוקי הדעות נובעים מזהות השוער שצריך לפתוח. המאמן חושב שרן קדוש הוא הראוי לפתוח, כשמנגד בהנהלת הקבוצה רוצים שמחמוד קנדיל יקבל את ההזדמנות מחדש, לאחר שלא שיחק במשחקים האחרונים. אתמול אבו יונס וכהן ניהלו ויכוח סוער בתום התיקו הדרמטי 2:2 נגד בני יהודה.

"אני לא יודע אם קנדיל יהיה יותר טוב או פחות טוב, אבל מגיעה לו הזדמנות. בעונה שעברה גיביתי את רן קדוש, אבל העונה הוא מפסיד לנו משחקים. ניפגש עם המאמן ונדבר על העניין. גם לאיגור (יובאנוביץ') מגיע לשחקן, כל עוד אני משלם לו את המשכורת ואין לנו בלמים, צריך להשתמש בו".

"הויכוחים הם מקצועיים ולא אישיים", אמר עוד אבו יונס. "הקבוצה לא משיגה נקודות ואני לא רוצה להגיע למאבקי התחתית שוב, בתקשורת טוענים שאני לא בסדר גם אני אני מעיר על עניינים מקצועיים. אלי כהן יישאר מאמן הקבוצה".

בסביבתו של כהן טוענים שהוא לא יקבל תכתיבים מההנהלה ויעמוד על שלו בעניין השוער והבלם. "אבו יונס הבין שזה לא הזמן לזעזע את הקבוצה, הוא הקובע, אבל אנחנו לא חושבים שהוא יעשה משהו קיצוני אם הפגישה לא תגיע לטונים גבוהים. הקבוצה עם אחוזי הצלחה סבירים".

מצד שחקנים אחרים בקבוצה, הפלת התיק על רן קדוש לא מוצדקת: "הוא עושה עבודה טובה ומצחיק שמישהו חושב שהוא הבעיה בכלל".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כועס. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully