וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליינור פלט: "היה לי קשה עם ההרחקה, אבל לא הרמתי ידיים"

8.11.2015 / 11:19

רגע לפני המפגש מול בית"ר ירושלים, ההולנדי מדבר על ההרחקה שספג, מדבר על היריבה ועורך השוואה עם הליגות בבלגיה והולנד. במועדון מקווים שסאגת בניון הסתיימה, ייפגש גם עם נציגי הקומץ?

יותם רונן

הפגישה אמש בין יוסי בניון לאוהד אותו תבע, ההערכה היא שבתוך מספר ימים תיערך פגישה נוספת, הפעם בין בניון לנציגי הקהל. במועדון מעריכים כי הפתרון לסכסוך שנוצר בין בניון לקומץ האוהדים ייפתר גם הוא, לאחר שבמשחק האחרון ספג קריאות עידוד מרוב הקהל. בניון לא ישחק הערב נגד בית"ר ירושלים, וצפוי לחזור לאחר הפגרה. רוני לוי מתלבט בין חן עזרא לאיתי שכטר, שעל פי שני האימונים האחרונים זוכה לעדיפות מסוימת.

בינתיים, גליינור פלט שחזר לקדנציה שניה בישראל התראיין לאתר הרשמי. החלוץ (28, 1.94), חווה טראומה כבר במשחקו הראשון כשהורחק לשלושה שבועות, וכעת הוא חוזר בתקווה לעזור למכבי חיפה לצאת מהתקופה הרעה שלה. "היה לי קשה לספוג הרחקה משלושה משחקים אבל לא הרמתי ידיים ועבדתי קשה באימונים יחד עם הצוות המקצועי במטרה לחזור טוב יותר", מסביר פלט. "אני שמח שחזרתי להרכב והצלחתי להבקיע ולבשל, אבל זה היה בזכות משחק קבוצתי טוב שלנו. אני מקווה שאצליח יחד עם חבריי לקבוצה לעשות המשך עונה טובה יותר".

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"שמח שחזרתי להרכב והצלחתי להבקיע ולבשל". גליינור פלט/יוסי ציפקיס

פלט דיבר גם לקראת המשחק הערב. "אני מכיר את בית"ר מהעונה שבה שיחקתי בישראל ואני יודע שיש להם קבוצה חזקה וטובה", הוסיף. "אבל גם לנו יש קבוצה חזקה עם הרבה איכויות ושחקנים טובים ואנחנו צריכים לעשות את המיטב מול הקהל הביתי שלנו. כל שחקן אוהב משחקים גדולים עם אצטדיונים מלאים ואנחנו צריכים לבוא בשיא המוכנות".

על ההתרשמות מהליגה הישראלית אמר: "בליגה הישראלית יש יותר שחקנים טכניים שאוהבים לשחק מרגל לרגל. הליגה בהולנד דומה לכדורגל הישראלי מבחינה טכנית, הבלגית פיזית ואגרסיבית יותר ומשחקים בה בעיקר על כדורים ארוכים, מתבססים על כוח. הקהל בישראל הוא ההבדל הגדול ביחס לליגות האחרות, בישראל ובמיוחד במכבי חיפה הקהל תמיד דוחף את הקבוצה, שר ומעודד גם כשהקבוצה בפיגור ומייצר אווירה טובה במשחק. בהולנד ובבלגיה, אנשים באים לצפות בכדורגל, כמו שהם צופים בטלוויזיה".

על המשחק נגד מכבי פ"ת אמר: "למרות שלפני המשחק ידענו שהולך להיות משחק קשה, רצינו לנצח. כמובן שאחרי שספגנו שני כרטיסים אדומים, לחזור למשחק זה לא פשוט. הקבוצה נשארה יחד למרות המצב, השחקנים נלחמו עבור הקהל ובעיקר שמרנו אחד על השני שלא ניפול והצלחנו להשוות בדקות הסיום. אני מקווה שמכאן נצליח להמשיך ולקחת נקודות ולטפס בטבלה. אנחנו רוצים להודות לקהל שתומך בנו במספרים מדהימים ובכל מצב. חשוב לנו שהם ימשיכו לדחוף אותנו ולהעניק לנו כוח על הדשא ואנו נעשה הכל על מנת להחזיר להם במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully