וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "הדרך בה אנחנו משחקים ברבע השלישי, הורגת אותנו"

8.11.2015 / 9:44

הפועל ירושלים שוב איבדה יתרון גדול ברבע השלישי והפסידה, הפעם למכבי ראשון לציון אחרי שתי הארכות. גפני הוסיף: "אי אפשר לבנות יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה ולאבד אותו"

one

בתום מותחן ומאבק שכלל שתי הארכות, הפועל ירושלים רשמה אמש (שבת) הפסד ראשון העונה בזירה המקומית, 89:83 למכבי ראשון לציון. יותם הלפרין נפצע במהלך המשחק בכתפו ואם הכאבים יימשכו, הוא צפוי לעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה.

"עבדנו ממש קשה במחצית הראשונה כדי לבנות הפרש. זה די מתחיל להימאס שאנחנו מאבדים את היתרון בארבע דקות במחצית השנייה", אמר טוני גפני, "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה כי אנחנו מאבדים את זה ברבע השלישי. הדרך בה אנחנו משחקים ברבע השלישי הורגת אותנו. לא היינו צריכים להגיע להארכה אם היינו משחקים כמו גברים. הפסדנו את המשחק ברבע השלישי וגם ביוון זה קרה לנו. אי אפשר לבנות יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה ולאבד אותו. עם זאת, אני לא חושב שיהיה כאן אפקט של כדור שלג".

בירושלים מתרכזים במשחק היול"ב קאפ ביום רביעי הקרוב נגד קרסני וולגוגרד הרוסית, כשהם מודעים לכך שהפסד יסבך את הקבוצה מאוד. גפני אמר: "אנחנו פצועים, בלי ליאור אליהו וגם יותם שיחק עם פציעה בגב. ביום רביעי יש משחק סופר חשוב, עוד לא הפסדנו בבית ביורוקאפ. אנחנו צריכים להבין הרבה דברים עד יום רביעי. שחקנים צריכים להסתכל על עצמם במראה כי זה בלתי מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully