וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "כואב להפסיד ככה, הגענו ליותר מצבים. נחזור לעצמנו"

8.11.2015 / 9:17

בהפועל רעננה לקחו קשה את ההפסד הכואב להפועל תל אביב אתמול 0:1: "היו כותרות עלינו, צריכים לחזור להיות צנועים". עומרי גלזר עשוי להמשיך בהרכב עקב חשש לפציעה של אריק ינקו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל רעננה להפועל תל אביב

תחושת אכזבה הורגשה אמש (שבת) בהפועל רעננה לאחר ההפסד להפועל תל אביב, אך מנגד שמרו גם על פרופורציות. "לפני שבועיים היו יותר מדי כותרות על הפתעת העונה וזרמנו עם זה. היום רואים איפה אנחנו ואיפה מכבי פתח תקוה", אמרו במועדון. "דיברו עלינו כל כך הרבה, אבל צריך להיות להמשיך לאגור נקודות לאט לאט, להישאר צנועים לזכור איזה מועדון אנחנו. לפני הכל הציפייה היא לשרוד בליגה".

במועדון חיזקו את השוער עמרי גלזר ואף הבהירו כי בונים עליו ומאמינים בו מאוד לעתיד. השוער לקח קשה את השער שספג וכשעה אחרי המשחק עדיין נראה מדוכדך ושבור על אף הניסיונות לעודד אותו. גלזר עשוי לקבל יותר דקות בקרוב בעקבות החשש מקרע בשריר של השוער הראשון, אריק ינקו.

ברק בדש אמר בסיום: "כואב הלב להפסיד משחק כזה. אם זה היה מסתיים בתיקו או ניצחון לנו, זה היה משקף כי הגענו ליותר מצבים ולחצנו יותר. צריך להרים את הראש, זה חלק מהמשחק. אנחנו אחרי שני הפסדים וצריכים לעצור את הרצף. ננוח טוב בפגרה ובמשחק הבא אני בטוח שנעשה את זה".

בדש התייחס גם לשבועיים האחרונים בהם קבוצות מתכוננות היטב לרעננה: "ככל שהליגה תימשך יהיה קשה יותר ויותר. צברנו נקודות בעשרת המחזורים האלה, עכשיו זאת תקופה פחות טובה. נחזור לעצמנו ועוד נשיג נקודות".

על השוער הצעיר עמרי גלזר אמר החלוץ: "יש ברעננה חדר הלבשה מאוד בריא ואיך שנגמר המשחק כולנו הלכנו לעמרי וחיבקנו אותו. זו תחושה לא נעימה לקבל שער בדקה האחרונה. הוא שוער מצויין שעוד ישחק הרבה ויביא לרעננה נקודות. הוא צעיר וזה שכר לימוד, זה קרה לגדולים ממנו ועוד יקרה בעתיד".

שחקני הפועל רעננה מנחמים את השוער עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
שחקני רעננה מרימים את השוער עמרי גלזר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully