וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בן זאב עוזב את הפועל ת"א: "הדברים צריכים להתנהל אחרת"

היו"ר הודיע על עזיבה אחרי שבימים האחרונים שרר נתק בינו לבין הבעלים אמיר כבירי. גיא לוי העביר אימון ראשון במתחם חודורוב: "כל אחד שנמצא פה יכול להפיק מעצמו יותר"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

גיא לוי הגיע הבוקר (ראשון) למתחם חודורוב כדי להעביר את האימון הראשון שלו כמאמן הפועל תל אביב. האדומים יארחו את מכבי חיפה בעוד שבועיים ועד אז המאמן החדש ינסה לחולל שינוי.

לוי אמר הבוקר: "הגעתי למועדון גדול ואני מודע לגודל האחריות. אני רוצה קבוצה שמשחקת טוב ואם נשחק טוב, יגיעו תוצאות. יש הרבה אלמנטים שצריך לעבוד עליהם. אני אוהב שלקבוצה שלי יש אפשרויות מקדימה, שהיא משחקת יותר קדימה ויותר לעומק. המטרות שלי זה להשתדל להיות יותר טובים ביחד. אחרי זה נוכל לסמן מטרות בטבלה".

לוי התייחס גם להליך המינוי שלו: "הייתה פגישה, הייתה הסכמה ובזה זה נמר. זה כמו ראיון עבודה. רשימת מועמדים? אני לא יודע איזו רשימה הייתה ואני לא מתייחס לזה. אני שמח שפנו אלי, הגעתי לפגישה וזה הכול. אני לא מתעסק בחלון ההעברות בינואר. יש שחקנים טובים וכל אחד שנמצא פה יכול להפיק מעצמו יותר. העבודה שלי היא לגרום לזה".

ברני ארדוב

חגיגות השמחה של שחקני ואנשי הפועל תל אביב אחרי ה-0:1 הדחוק על הפועל רעננה, המחישו אתמול כמה במועדון היו צמאים לנקודות וכמה לחץ שורר בקבוצה. למרות השמחה, לא כל הבעיות נפתרו והיום הודיע היו"ר באר בן זאב שהוא עוזב.

בעקבות חשיפת התבטאויותיו של בן זאב בוואלה! ספורט ביום חמישי ("אמיר כבירי הוא הבעלים הגרוע ביותר שהיה להפועל תל אביב") שרר בימים האחרונים נתק בינו לבין הבעלים. במועדון העריכו אתמול כי השניים לא יוכלו לחזור לשתף פעולה בעתיד ובן זאב אכן הודיע היום שהוא עוזב.

לאחר פרסום הדברים ביום חמישי, העידו בהפועל תל אביב שהאמירות של בן זאב דרבנו את כבירי לקבל החלטה להחתים את גיא לוי מידית. כבירי סיפר למקורביו שהוא מאוד פגוע מדברי היו"ר ולפי אחד מהם אמר ש"אני לא מבין מה כולם באים אליי בטענות? השקעתי כל כך הרבה כסף מכיסי וכל אחד מרשה לעצמו להגיד משהו הוא רוצה".

בן זאב כתב היום בהודעה שלו: "לאחר כמעט שנה בתפקיד יו"ר הפועל תל אביב, החלטתי לפרוש מתפקידי. נכנסתי למועדון כאשר הוא היה על סף פשיטת רגל כלכלית ומקצועית אולם בכוחות משותפים הצלחנו לייצב את הקבוצה. מתחילת העונה הנוכחית יש בעלים חדש אשר משקיע את מיטב כספו ומרצו להצלחת המועדון. אני חושב שהדברים במועדון צריכים להתנהל באופן שונה ולכן אני עוזב, אבל רק לאחר שבשעה טובה מונה מאמן ראוי לקבוצה. לכל אורך התקופה מילאתי את התפקיד בהתנדבות מלאה כאשר אך ורק טובת הקבוצה עומדת לנגד עיניי. אני רוצה להודות לכל האוהדים הנפלאים של הקבוצה שתמכו בי כל הזמן. אני אמשיך כמובן לעזור למועדון ככל שאתבקש".

הפועל תל אביב ביקשה להודות לבן זאב: "בארי שנכנס למערכת באופן רשמי לפני כשנה בהתנדבות, השקיע זמן, מחשבה וגם כסף לטובת המשימה אותה ביצע בהצלחה וסייע להביאה למצבה הטוב בו היא נמצאת כיום והוכיח את אהבתו הגדולה ומסירותו הרבה להפועל תל אביב. אנו מודים לבארי ובטוחים כי ימשיך לתמוך בקבוצה ככל שיידרש גם בהמשך".

הבעלים אמיר כבירי: "אני מודה לבארי שהיה אחד מהאנשים הראשונים עימם נפגשתי לפני שהחלטתי להיכנס למערכת כבעלים. עברנו חודשים מאוד אינטנסיביים בקיץ ובארי תמיד היה שם עבורינו לכל משימה ועל כך מגיע לו כל הכבוד וההערכה מכל אוהדי הפועל. אני בטוח שנמשיך להיעזר בידע ובניסיון של בארי ככל שנזדקק לו בהמשך והוא יתייצב לצד המועדון ללא סייגים כפי שעשה עד כה"

עוד באותו נושא

ליגת העל: 0:1 דרמטי להפועל תל אביב על הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אדי גוטליב (משמאל). יוסי ציפקיס
פרץ שמחה/יוסי ציפקיס

בחזרה למשחק נגד רעננה. למרות הניצחון, האדומים לא שכחו את היכולת החלשה לאורך כל המשחק ואחד מהשחקנים אמר: "זה אחד המשחקים הכי גרועים שהיו העונה, אבל מבחינתנו חשובות רק הנקודות. היה עלינו לחץ עצום. אנחנו קבוצה לא מאומנת ורחוקים מאוד ממה שאנחנו מסוגלים, כי עד עכשיו לא היה מאמן. אנחנו מקווים שעכשיו יבוא שינוי מומנטום עם הניצחון והחתימה של גיא לוי. בליגה הזו, אם לא נהיה בפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון גדול".

"השתחרר הרבה מאוד לחץ", הודה גם משה אוחיון אחרי המשחק, "אנחנו עדיין לא במקום הראוי לנו אבל אנחנו גם בתקופה לא קלה. המשחק לא היה ברמה גבוהה. הייתה חגיגה בסוף כי הניצחון הזה מתוק. לפי היכולת אולי לא מגיע לנו להיות במקום אחר בטבלה, אבל מועדון כמו הפועל תל אביב צריך להיות למעלה. אני מקווה שעכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה. אני שמח שגיא לוי מגיע, הוא מאמן מצוין, אני מאמין שהוא ו-וואליד יעשו עבודה טובה. נכון שהתוצאות לא היו לטובתנו, אבל באדיר נתן לנו ביטחון בכל משחק, הם יהיו שילוב מצוין".

אוחיון כבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, התאמן לבד ולא נכלל בסגל עד הדרבי בשבוע שעבר. הוא אמר: "אני חושב שהרבה אמונה בעצמי עזרה לי לעבור את התקופה הזו. למועדון היו שיקולים אחרים בתחילת העונה, אבל באתי להפועל תל אביב מאהבה ורציתי לתרום. אני שמח שעכשיו זה קורה. אני מקצוען ועשיתי מה שאמרו לי. אני לא אשקר, זה פגע בי, אבל שמתי את זה בצד. אני שמח שעכשיו מעריכים את מה שאני עושה ושהאוהדים תמכו ושמחו לראות אותי חוזר".

בהפועל מאושרים שלוי יתחיל את הקדנציה שלו בקבוצה לאחר ניצחון. המאמן החדש יעביר היום את האימון הראשון שלו בקבוצה וייחסר את מרבית הזרים. קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי טסו אמש לרומניה כדי ליטול חלק במשחק של הנבחרת המקומית ואילו לוקאס וינטרה שוהה ביוון על מנת לקבל טיפולים ברגלו הפצועה. גם עומרי אלטמן עדיין רחוק מחזרה לאימונים. הקשר סובל מדלקת חריפה בקרסול ובהפועל מקווים כי יהיה כבר כשיר למשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים, אבל נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully