וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אכזבה מהחלק הקדמי, שביעות רצון מההגנה

8.11.2015 / 8:34

סגנית האלופה רשמה תיקו שלישי ברציפות ותיקו מאופס שני ברציפות. שחקנים בקבוצה אומרים שייתכן שהשחרור של קולה היה נמהר, גורמים במועדון: "יש סגל טוב שצריך להוציא הרבה יותר"

one

בעירוני קרית שמונה התאכזבו מה-0:0 נגד הפועל כפר סבא – המשחק השלישי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון והתיקו המאופס השני ברציפות. יחד עם זאת, בקבוצה משוכנעים שמהר מאוד תתחבר יותר ותתחיל לכבוש יותר שערים. האכזבה בקרית שמונה מגיעה בעיקר לאור ההרגשה שלאור פתיחת העונה הלא משכנעת של מכבי תל אביב, אפשר להיאבק על האליפות איתה ועם הפועל באר שבע.

שחקנים בקבוצה עדיין טוענים שהחלק הקדמי סובל מבעיה ונחלש לעומת העונה שעברה, וחלק מהם אמרו שאולי השחרור של רוג'רס קולה הגיע מוקדם מדי. במועדון דחו את הדברים ואמרו: "אלו סתם דיבורים. יש לנו סגל טוב שצריך להוציא הרבה יותר".

בניגוד לחלק ההתקפי, בקבוצה משבחים את החלק האחורי ומציינים שהקבוצה ספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה, שמונה. אחרי המשחקים באירופה נשמעה ביקורת על חוליית ההגנה ועל ההחתמה של לואיס גוטיירס, אבל הבעלים איזי שרצקי וחברי הצוות המקצועי התעקשו שהחלק האחורי יהיה מהטובים בליגה. אתמול קאסיו פרננדס נעדר בגלל פציעה, אבל דין מימוני מילא את מקומו בהצלחה.

"אפשר לחלק את המשחק לשניים", אמר השוער גיא חיימוב, "במחצית הראשונה הגענו למצבים טובים ולצערי לא ניצלנו אותה. במחצית השנייה כפר סבא הגיעו לכמה מצבים ובסך הכול התיקו משקף. אם הכדורים היו נכנסים, המשחק היה נראה אחרת. אבל זה הכדורגל וצריך לדעת גם לא לספוג ולשמחתי עשינו את זה. אנחנו מכוונים גבוה כמו כל השנה ולהישאר בפלייאוף העליון. המטרה שלנו היא לשחק כדורגל חיובי".

לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
ההגנה נראית טוב. גוטיירס אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully