וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי פ"ת מאוכזבים ממעמדם. אליסון דוס סנטוס יעזוב?

8.11.2015 / 8:01

אחרי הדברים הקשים של בן שמעון באסיפה, במועדון מבינים: "משבר ניהולי? יש לנו משבר מקצועי לטפל בו". הברזילאי מאכזב, גם תומא תחת מעקב. צרות בסגל: קאניוק לא התלבש, פרץ חשב שיפתח

one

שבוע לא פשוט עבר על מכבי פתח תקוה, לאחר הסכסוך המתוקשר בין המאמן רן בן שמעון לאבי לוזון שהשמיע דברים לא פשוטים למצלמות הטלביזיה. אלא שמאז יושרו ההדורים, המאמן חזר לעמוד על הקווים ובמועדון ציפו שיוציא את הקבוצה מהמשבר המקצועי אליו נקלעה הקבוצה. אתמול, בעכו, בן שמעון רשם הפסד חמישי בששה מחזורים והקבוצה שפתחה את העונה בסערה פתאום ארבע נקודות מהקו האדום, עוד לפני המשחק של מכבי חיפה. עוד לפני המשחק, במועדון אישרו כי המתיחות בין בן שמעון ללוזון נמשכת, כשהדברים שאמר בן שמעון באסיפה רק חיזקו את התחושה שבמועדון רחוקים מלשים חותמת על יישור ההדורים בניהם. "הדברים שרן אמר לנו בסוף השבוע הוכיחו שגם המשבר בינו לבין אבי עדיין לא חלף, יש דבר חמור מכך שמאמן רומז שמתערבים לו? שפוגעים בו? כמו שאמרנו, רק בטווח הארוך נדע אם זה משפיע על הקבוצה. מדברים על משבר ניהולי אבל יש לנו עוד משבר לטפל בו, מקצועי. אנחנו לא מביאים נקודות כבר תקופה ארוכה", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר ההפסד אתמול בעכו.

מי שמוצא את עצמו מאוכזב מאוד מהמצב הקיים הוא גידי קאניוק. לראשונה העונה הקשר מצא את עצמו מחוץ לסגל. במועדון טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית לאחר שאכזב מול מכבי חיפה, אך שחקנים טוענים כי מאז פתיחת העונה הסוערת חל פיחות במעמדו ששיאו הגיע אתמול, כשיובל יעקובוביץ' שלא פתח העונה בהרכב מאז משחקי גביע הטוטו פתח במקומו. קאניוק, אגב, ידע עוד לפני האימון המסכם שלא ייכלל בסגל, וייתכן שהשבוע יוזמן לשיחה אצל בן שמעון.

שחקן אחר שמאכזב הוא הבלם אליסון דוס סאנטוס. כפי שכבר פרסמנו, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה בחודש ינואר אם לא יגלה שיפור ביכולת, כשגם קסאבייה תומא על הכוונת. עודד גביש צפוי להחליף את דוס סאנטוס במחזור הבא בשל ההרחקה. שחקן נוסף שמוצא את עצמו מאוכזב הוא עוז פרץ הצעיר, שחשב שיפתח בהרכב אבל ברגע האחרון פתח על הספסל ולא שיחק.

אליסון דוס סנטוס מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יעזוב בינואר? אליסון/ברני ארדוב

הנתון הסטטיסטי שמעודד: דווקא מעונת הירידה

אגב, גם בעונת הירידה שלה לליגה הלאומית (2011/12) פתח תקוה מצאה את עצמה במצב דומה בדיוק. ההידרדרות החלה במחזור השישי, אז ממש כמו היום היא מצאה את עצמה עם נקודה אחת בחמישה מחזורים, משבר שהסתיים במחזור ה-11, אז היא יצאה לדרך חדשה עם שתי תוצאות תיקו וניצחון, כשהראשון מבניהם נרשם במחזור ה-11 מול קריית שמונה אותה היא תפגוש גם הפעם באותו מחזור בדיוק.

ראשי המועדון לא הפנו אצבע מאשימה לשופטים, אם כי חלק מהשחקנים כעסו בסיום. "היה פנדל על דור אלו, פנדל על מונרוי ועוד אדום שגל ליבוביץ' לא ראה. השיפוט היה בושה", אמר אחד מהם. בשלושת המחזורים הקרובים תתמודד הקבוצה מול קריית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. אחד השחקנים הוסיף: "זה בכלל לא משנה מי היריבה. בתחילת העונה עשינו בית ספר לכל הקבוצות, אין סיבה שלא נצא מהמשבר הזה. עוד הפסד אחד, ויהיה כאן באמת זעזוע גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully